بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
شیخ سلمان بن ابراهیم رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برگزاری جام جهانی 2022 در قطر حتمی است اما زمان برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.
تدبیر24: رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گفت وگو با شبکه الکاس قطر با اشاره به اینکه این موضوع که بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی در قطر برگزار می شود، تمام شده و غیر قابل بحث است، افزود: در سه ماهه نخست سال 2015 با برگزاری نشست های کارشناسی مشخص خواهیم کرد که این مسابقات در تابستان برگزار شود یا زمستان.

وی افزود: بلاتر در اکتبر سال 2013 بنده را مامور نظارت بر کمیته ویژه تعیین زمان برگزاری جام جهانی 2022 در قطر کرد و این کمیته نیز پس از مشورت با کارشناسان، حامیان مالی و اعضای تصمیم گیرنده در فیفا این موضوع را در سه ماه نخست 2015 قطعی خواهد کرد.

شیخ سلمان همچنین گفت: هجمه برخی رسانه های غربی علیه میزبانی قطر به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن منافع آنها است که نمی خواهند این همایش بزرگ فوتبال در این منطقه از جهان برگزار شود.

او گفت: آنها با انگ زدن به نتایج رای گیری چهار سال قبل سعی در تشویش اذهان عمومی دارند، اما فیفا تصمیم خود را گرفته است.

رییس AFC افزود: خدا می داند آنها چه نقشه و داستان های ساختگی دیگری در خصوص پرونده میزبانی قطر درآینده رو خواهند کرد.

او گفت: پرونده قطر چنان جامع و قدرتمند است که فیفا برای برگزاری جام جهانی 2022 در این کشور با هیچ مشکل و مانعی مواجهه نخواهد شد.

وی اظهار کرد: گرچه قطر برای میزبانی جام 2022 تابستان پیشنهاد داده بود، اما در صورت تصویب و لزوم برگزاری آن در زمستان، قطر هیچ گونه ممانعتی ندارد.

شیخ سلمان پیش بینی کرد: در جام جهانی 2022 قطر هیچ گونه مشکلی همانند برخی اشکالات دوره های گذشته نخواهیم داشت.

رییس نهاد حاکم بر فوتبال قاره آسیا، کاندید شدنش را برای یک دوره دیگر ریاست ای -اف سی تایید کرد اما درعین حال افزود: اگر همچون دوره گذشته مورد تایید و حمایت فدراسیون های محلی آسیا قرارگیرم، پا پیش خواهم گذاشت و در غیر این صورت دوست ندارم خود را بر دیگران تحمیل کنم .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها