بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
آرش برهانی:
مهاجم با تجربه تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌ها تیم خوبی را برای فصل آتی رقابتهای لیگ برتر بسته‌اند، گفت: قلعه‌نویی در این فصل به دنبال استقلال متفاوتی است.
تدبیر24: آرش برهانی ضمن تمجید از اردوی استقلال در ترکیه گفت: در اردوی ما امکانات مناسبی وجود دارد و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم. یک بازی خوب برابر بورسیا اسپور برگزار کردیم و در دومین دیدار هم به مصاف قهرمان الجزایر رفتیم. در بازی اول شرایط مسابقه را نداشتیم اما در بازی با الجر الجزایر شرایط‌مان بهتر بود.

وی افزود: البته نتیجه در این بازی‌ها مهم نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد، هماهنگی میان خطوط و بازیکنان است که با تدابیر کادرفنی به آن نزدیک می‌شویم. در بازی سه‌شنبه شب هم ما بازی با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم و در حالیکه در دوران بدنسازی هستیم، توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من فکر می‌کنم که کادرفنی از وضعیت ما در این اردو راضی بوده است و این اردو خیلی برای ما مفید بوده است.

برهانی در پاسخ به این سوال که تیم فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: ما امسال بازیکنان خیلی خوبی گرفته‌ایم که بیشتر آنها جوان هستند. در این بازیکنان انگیزه زیادی وجود دارد و در بازی قبلی چند نفر از آنها بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند، قطعا آنها در طول فصل به موفقیت استقلال کمک می‌کنند و تدابیر قلعه‌نویی به گونه‌ای است که این فصل استقلال متفاوتی را مشاهده می‌کنیم. امیدوارم تا پایان لیگ بتوانیم انگیزه خودمان را حفظ کنیم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر مسئولیت خودش را با توجه به قدیمی بودنش در این تیم مهم می‌داند، اظهار کرد: من هر گاه برای استقلال به میدان رفتم، سعی کردم که با مسئولیت بالا بازی کنم و بهترین نمایش ها را ارائه دهم. امسال ما کمی جوان‌تر شده‌ایم و قطعا با تجربه‌ها می‌توانند به تیم کمک بیشتری کنند تا کار پیش برود. به شخصه هر کاری می‌کنم تا بتوانیم در رقابت‌ها عملکردی مناسب داشته بشیم. من در این فصل تلاشم را قطعا بیشتر می‌کنم تا علاوه بر مثمر ثمر بودن برای تیم، بتوانم به بازیکنان جوان هم کمک کنم.

وی خطاب به هواداران استقلال اظهار کرد: به آنها می‌گویم که ما تیم خوبی را بسته‌ایم و اصلا نگران نباشند. ما به قهرمانی فکر می‌کنیم و بهترین نمایش‌مان را برای گرفتن دو جام پیش روی ارائه می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها