بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
افرادی که لاغر بوده و تمایل به افزایش وزن خود دارند بهتر است بیشتر از میزان لازم بدن، انرژی دریافت کرده تا از این طریق به وزن شما افزوده گردد.
تدبیر24: محمد تقی انوشه متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کنترل وزن بدن هر انسانی بستگی به میزان انرژی دریافتی از مواد غذایی مختلف و میزان مصرف این انرژی توسط بدن دارد.

وی ادامه داد: برای ثابت ماندن وزن بدن یک نسبتی از انرژی میان میزان کالری دریافتی و مصرفی شما وجود دارد. در صورتی که بیشتر از میزان لازم بدن، انرژی دریافت کنید به وزن شما افزوده می‌گردد.

وی اظهار داشت: در یک رژیم غذایی خوب جهت کاهش وزن به منظور کاهش چربی بدن، انرژی دریافتی نباید بیشتر از 500 کالری در روز کم شود که در هفته حدود 3500 کیلوکالری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت این نکات شما را جهت افزایش وزن و حجم عضلات در حالت استراحت کمک می‌کند. بیشتر بخوابید که حداقل 8 ساعت خواب شبانه و یک ساعت خواب نیمروزی پیشنهاد می‌گردد. غذاهای پر کالری نظیر خرما، حلوا، موز، انواع آجیل، عسل، سیب زمینی آب‌پز و ماکارونی زیاد مصرف کنید.

انوشه تصریح کرد: مصرف میوه را افزایش دهید. در صورت دسترس نبودن میوه تازه، مولتی ویتامین بعد از نهار می‌توان استفاده کرد. در طول دوران رژیم افزایش وزن، از موقعیت‌های استرس زا دوری کنید.

وی اذعان داشت: بهترین ورزش برای افزایش سریع توده عضلانی، تمرینان قدرتی با وزنه است. میزان مصرف غذاهای روزانه را به 5 وعده رسانده و یک میان وعده هم مصرف کنید.
پس از مشورت با پزشک و مربی ورزشی از مکمل مخصوص افزایش وزن استفاده کنید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها