بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در یکی از سالن‌های مجموعه اجلاس سران میزبان جمعی از ورزشکاران و مدیران ورزشی بود.
تدبیر24: در این مراسم ورزشکاران منتخب در رشته‌های مختلف ورزشی، مدیران حوزه ورزش و جوانان،‌ اعضای تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، گودرزی وزیر ورزش و جوانان،‌ نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور حضور داشتند.

در این مراسم پیش از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون جوانان، جواد نکونام بازیکن فوتبال و حامد آفاق ملی‌پوش بسکتبال سخنانی ایراد کردند.

گودرزی وزیر ورزش و جوانان در صحبت‌های خود ضمن ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات وزارتخانه متبوع خود از زمان آغاز به کار دولت یازدهم، گفت: خبرهای خوشحال‌کننده اخیر در حوزه ورزش در تاریخ ورزش کشور کم‌سابقه بوده است که از جمله می‌توان به قهرمانی کشتی در جام جهانی آمریکا و تهران، حضور غیرتمندانه فوتبالیست‌ها در جام جهانی، راهیابی غرورانگیز تیم ملی والیبال به چهار تیم برتر جهانی، قهرمانی تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا و ورود به جام جهانی در رشته هندبال و غیره اشاره کرد.

وی با بیان اینکه "دور شدن از سیاست در ورزش می‌تواند موجب شکوفایی شود"، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در فضای آرام و دوستانه شاهد پیروزی‌های بیشتر باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه "تأکید داریم که ورزش در نظام جمهوری اسلامی از ماهیت فرهنگی و تربیتی برخوردار است"، تصریح کرد: باید از آلاینده‌هایی مثل تقلب و تبانی و غیره دور بمانیم.

گودرزی با بیان اینکه "راهبرد اساسی دولت، تحقق ورزش همگانی است"، اظهار کرد: امیدواریم روزی برسد که نسبت مردمی که در کشورمان ورزش می‌کنند از هفت درصدِ موجود، به سطح استاندارد جهانی برسد.

بر اساس این گزارش، در ادامه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه "والیبال سمبل توانمندی جوانان این مرز و بوم است"، گفت: روزی را به یاد دارم که والیبال ما، ششم آسیا بود و کشورهای دیگر حتی دعوت بازی‌های دوستانه ما را نمی‌پذیرفتند اما امسال ایران بالاتر از لهستان و روسیه و صربستان قرار گرفته است.

داورزنی با بیان اینکه "ایران شگفتی‌ساز لیگ جهانی والیبال امسال بود"، تاکید کرد: هدف ما این بود که ما به مرحله دوم برسیم و هدف‌گذاری ما این است در المپیک به روی سکو برویم.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه جواد نکونام ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ورزشی کشور اعلام کرد: در حمایت از مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم.

در ادامه، حامد آفاق از قهرمانان بسکتبال کشورمان، درخواست تأسیس سالن بسکتبال در حد میزبانی تیم‌های قدرتمند دنیا در ایران را از رئیس‌جمهور مطرح کرد و در ادامه گفت: می‌خواهیم در ایران و با حضور مردم کشورمان تیم‌های قدرتمند دنیا را ببریم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این مراسم صحبت‌های مجری برنامه درباره ایجاد شرایط لازم برای حضور بانوان در سالن‌های والیبال به منظور اینکه از میزبانی لیگ جهانی والیبال محروم نشویم، با تشویق حضار همراه شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها