بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
فرماندار خرمشهر با اشاره به افزایش تعداد جیرجیرک‌ها در سطح شهر و نارضایتی شهروندان خواستار چاره‌اندیشی مسئولان مربوطه برای مقابله با این حشرات شد.
تدبیر24: عبدالله حسینی در جلسه شواری سلامت شهرستان خرمشهر بهبود سیستم تهویه سالن و ساماندهی فضای سبز محوطه ایستگاه راه‌آهن با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند را خواستار شد و اظهارکرد: مجموعه شهرداری نیز باید ظرف مدت سه ماه بر اساس نیازهای مسافران، نسبت به ساماندهی ترمینال مسافربری برون‌شهری با اولویت سرویس‌های بهداشتی، روشنایی و سایبان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: نوسانات کلر آب آشامیدنی باید به حد مطلوب برسد تا مشکلاتی را برای سلامت مردم ایجاد نکند. بحث نوسانات کلر باید در کمیته تخصصی مرکز بهداشت، اداره‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بررسی و مشکلات آن مرتفع شود.

حسینی با اشاره به طرح غدیر گفت: بحث طرح آبرسانی غدیر و خط انتقالی 15 کیلومتری این طرح به شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده و انتظار می‌رود در شهرستان نیز مسئولان ذی‌ربط این موضوع را پی‌گیری و دنبال کنند.

فرماندار خرمشهر اظهارکرد: افزایش نخاله‌های سطح شهر معضلاتی را برای مردم ایجاد کرده و شهرداری ضمن فرهنگسازی باید طبق مجوزهای قانونی با متخلفان برخورد کند.

وی میزان نخاله‌های جمع‌آوری شده در سه ماهه نخست امسال را 3400 سرویس عنوان کرد و افزود: نخاله‌های جمع‌آوری شده عمدتا در مناطقی که دارای آب‌های راکد هستند، نظیر سرحانیه و عباره تخلیه می‌شوند تا مشکلات آب‌های راکد برطرف شود.

حسینی درباره افزایش حشرات از جمله جیرجیرک در سطح شهر، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود برای جلوگیری از افزایش این حشرات چاره‌اندیشی شود.

فرماندار خرمشهر ضمن معرفی دکتر سالمی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از زحمات دکتر فرشید بهشتی در زمینه ساماندهی، تامین و تجهیز امکانات در مراکز درمانی به خصوص بیمارستان ولیعصر(عج) تقدیر کرد و افزود: مسئولیت مجموعه بهداشت و درمان به لحاظ کمبود امکانات و مشکلات بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و انتظار می‌رود با تعاملی که برقرار است بتوان خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی را به مردم ارائه داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها