بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
مهندس احد وظیفه افزود : براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز به سبب وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق استان‌های سمنان، شمال اصفهان، قم، مرکزی، البرز، تهران و قزوین کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
تدبیر24: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در بخش‌های مرکزی کشور هشدار داد.

مهندس احد وظیفه افزود : براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز به سبب وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق استان‌های سمنان، شمال اصفهان، قم، مرکزی، البرز، تهران و قزوین کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی سه روز آینده در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت که در منطقه زابل، در بعضی ساعات به صورت توفان گرد و خاک خواهد بود.

وی از افزایش نسبی دما از اواسط وقت روز پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده در نیمه شمالی کشور خبر داد و افزود: طی دو روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز پنجشنبه صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 28 و 40 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز جمعه نیز آسمان پایتخت صاف با گاهی وزش باد در بعدازظهر و رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 28 و41 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها