بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۹۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می‌کنند.
تدبیر24: سید محمد خاتمی با صدور پیامی، ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صیهونیستی علیه مردم غزه، خواستار حضور حماسی و گسترده‌تر مردم ایران در راهپیمایی روز قدس شد.

متن پیام رئیس جمهور دولت اصلاحات به شرح زیر است:

اسرائیل که بنیادش بر غصب و اشغال و سرکوب است در این روزها و در هنگامی که مسلمانان روزه‌دار غزه همچنان در محاصره به سر می‌برند، جنایتی بی همانند آفرید و تروریسم دولتی را در کریه‌ترین وجه خود نمایش گذاشت و در مقابل مقاومت مظلومانه مردم رنج کشیده فلسطین خود حماسه‌ای با شکوه بوده و هست.

درود خداوند بر شهیدان و جانبازان و زنان و مردان مقاوم فلسطین در غزه و ننگ و نفرین بر جنایت‌آفرینان و حامیان آنان.

ملت شریف ایران با اقتداء به رهبری والاقدر خود حضرت امام خمینی(ره) که همواره خطر بزرگ اسرائیل را به مسلمانان تذکر می‌داد و همبستگی و مقاومت در برابر آن را توصیه می‌کرد، همیشه خود را در کنار مظلومان بخصوص فلسطینیان قهرمان دیده است و به یاری خداوند روز قدس را که میراث ارجمند امام است در شکوهمندانه‌ترین وضع خود بزرگ خواهد داشت با این امید که همه مسلمانان و همه آزادگان با محکوم کردن جنایات اخیر و حمایت پاره‌ای از دولت‌ها و سکوت دولت‌های دیگر رسالت دینی، انقلابی و انسانی خود را به انجام رسانند.

شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
2
دعوت با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؟!
البته این شعاری بود که در دعوت 5 سال پیش مطرح کرده بود!
هرچند بعید میدونم طبق سنوات قبلی خاتمی به این راهپیمایی بیاد!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها