بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
اولین ساعت های نوزدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، با افزایش آمار شهدای این حملات به 802 تن و مجروحان به 5 هزار و 200 نفر همراه شد.
تدبیر24: امروز جمعه، روز نوزدهم حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه در حالی آغاز شده است که تعداد شهدای این حملات به 802 نفر رسیده که ده ها تن از آنان کودک و زن هستند، صدها خانه فلسطینی بر سر ساکنان آن آوار شده و آمار مجروحان گرفتار در محاصره غذایی و بحران دارویی و بهداشتی از 5200 نفر فراتر رفته است.

به رغم این تلفات، جنبش مقاومت فلسطین همچنان به نبرد و مبارزه خود با ارتش رژیم اشغالگر صهیونیست ادامه می دهد.

در چنین شرایطی، افکار عمومی جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی به خشم آمده و همزمان، موشکهای فلسطینی تا دوردست ترین نقاط در فلسطین اشغالی رسیده است تا علاوه بر لغو پرواز هواپیماها و آسیب دیدن اقتصاد این رژیم، وحشت و هراس بر اندام اشغالگران مستولی شود.

در همین حال، غزه با وجود محاصره، همچنان با پایمردی مقاومت می کند و همپیمانان غربی و عربی صهیونیستها تلاش می کنند راهی برای خروج این رژیم از این نبرد به منظور جلوگیری از تشدید محکومیت آن از سوی مردم جهان و افزایش خسارت های آن پیدا کنند.

در همین راستا، حماس با انتقاد از موضع دولت مصر، روز پنج شنبه بستن گذرگاه رفح را توجیه ناپذیر دانست و از قاهره درخواست کرد که فورا این گذرگاه را بگشاید.

در همین روز، منابع خبری از ورود اولین محموله کمک های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به این بخش تحت محاصره در حالی خبر دادند که دولت مصر گذرگاه رفح را به روی فلسطینیان بسته است و گفته می شود اجازه ورود کمک های بشردوستانه به غزه داده نخواهد شد.

در مقابل، موشکباران شهرهای رژیم صهیونیستی از جمله تل آویو و حیفا تا دورترین نقاط آن روز هجدهم تجاوز اشغالگران همچنان ادامه یافت.

منبع:مرکز اطلاع رسانی فلسطین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها