بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
شعارˈبمباران غزه بس است، فلسطین آزاد گردد، مقاومت ، مقاومتˈ به هنگام تظاهرات حمایت آمیز شهروندان ایتالیایی از مردم غزه در خیابان های مرکزی شهر رم پایتخت ایتالیا طنین انداز شد.
تدبیر24: هزاران نفر از مردم رم پایتخت ایتالیا شب گذشته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نشان دادن خشم خود از تجاوزات رژیم صهیونیستی در خیابان های مرکزی تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان با حمل پرچم فلسطین و شعار نوشته ˈبمباران غزه بس است، فلسطین باید آزاد گرددˈحمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و با حمل تصاویری از کودکان فلسطینی که زیر بمباران رژیم صهیونیستی شهید شده اند، علیه اسراییل شعار داده و خواستار آتش بس فوری شدند.

در این راه پیمایی که در آن نمایندگان برخی احزاب چپ گرای ایتالیا و جنبش های مردمی این کشور حضور داشتند، شعار ˈما همه فلسطینی هستیمˈ وˈغزه آزاد شودˈ شنیده می شد.

تظاهرکنندگان همچنین از سکوت هدفمند رسانه های ایتالیایی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به شدت انتقاد کردند.

تظاهرکنندگان به نشانه همبستگی با فلسطینیان بر روی مجسمه ˈجولیو سزارˈ در مقابل شهرداری رم، چفیه فلسطینی نهادند. گفتنی است این تظاهرات توسط انجمن ها و گروه های وابسته به شبکه همبستگی با ملت فلسطین و برای شکستن سکوت رسانه ای و دولتی در قبال قتل عام مردان و زنان غزه برگزار شد.

تظاهرکنندگان اعلام کردند: ما امروز در رم همانند سایر کشورها ، گرد هم آمده ایم تا بگوییم 66 سال پاکسازی قومی دیگر بس است.

از آغاز دور جدید تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه که وارد سومین هفته خود شده است، بیش از 800 تن شهید و هزاران نفر مجروح شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها