بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
هروی پیش بینی کرد که اسامی بورسیه های غیرقانونی تا پایان تابستان از سوی وزارت علوم یا کمیسیون آموزش منتشر شود.
تدبیر24: عضو کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ارائه یک پیشنهاد در این کمیسیون درباره پرونده بورسیه ها خبر داد.

جواد هروی در این باره، گفت: طرحی را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه کرده ام که پرونده تمام بورسیه ها از گذشته تاکنون و در تمام دولتها یک بار مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: ابتدا پیشنهاد کردم برای یک بار هم که شده پرونده بورسیه ها به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد اما همه اعضا رای موافق نمی دهند.

عضو کمیسیون آموزش درباره نظرات سایر اعضا در این باره، اظهار داشت: با توجه به اینکه مخالفانی وجود داشت پیشنهاد کردیم که پرونده بورسیه ها با کمال دقت در تمام دولت ها ارزیابی شود.

هروی پیش بینی کرد که اسامی بورسیه های غیرقانونی تا پایان تابستان از سوی وزارت علوم یا کمیسیون آموزش منتشر شود.

در دولت گذشته در میان 3000 دانشجویی که بدون آزمون بورسیه شده اند، براساس ادعای وزارت علوم دولت یازدهم بیش از 1270 نفر شرایط و صلاحیت لازم را نداشته و خارج از روال بر صندلی دوره دکترا نشسته اند که البته این موضوع از سوی مسئولان امر در دولت سابق مورد تایید قرار نگرفته و در دست بررسی های بیشتر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها