بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۹۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل
با تکیه بر مجامع بین‌المللی نمی‌شود، مردم فلسطین به همه حقوق‌شان دست پیدا کنند.
تدبیر24: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم مردم غزه بتوانند زندگی عادی داشته باشند و برای این کار همه باید به پا خیزند.

وی افزود: ما می‌توانیم در مقابل متجاوزین پیروز شویم در صورتیکه مسلمانان دست و ید واحد باشند.

روحانی با بیان این‌که ما می‌خواهیم همه مسلمانان دنیا احساس ید واحد داشته باشند، خاطرنشان کرد: در برابر اسرائیل راهی جز وحدت، ایستادگی و مقاومت وجود ندارد.

رییس‌جمهور با بیان این‌که ساکتین در مقابل این جنایات در تاریخ شرمنده هستند، گفت: تاریخ نسبت به ساکتین قضاوت خواهد کرد که کودکان و بی‌گناهان کشته می‌شوند و آنها ساکتند.

رییس‌جمهور با بیان این‌که روز قدس امسال از هر سال دیگری اهمیت بیشتری دارد، افزود: در راهپیمایی‌های روز قدس‌ در گذشته فریادها بر این بود که سرزمین مسلمان‌ها و قدس عزیز که به اشغال اشغالگران در آمده باید آزاد شود و مردم به وطن‌شان باز گردند، اما امسال شاهد یک توطئه بشری و ضد انسانی و نسل‌کشی در منطقه فلسطین هستیم.

روحانی با اشاره به این‌که روزانه مردم غزه را با انواع سلاح بمباران می‌کنند، افزود: امروز نیاز به وحدت همه جهان اسلام است و همه دنیای اسلام باید متحد امروز را به عنوان روز خشم و تنفر و وحدت و ایستادگی علیه اسرائیل اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل باید بفهمد که سلاح‌های گذشته را نمی‌تواند برای اشغالگری خودش نگه دارد و باید در مسیر انسانیت و خواست مردم و جهانیان قدم بردارد.

رییس‌جمهور تصریح کرد: اولین خواست جهانی این است که حصر شکسته شود، مردم آزاد شوند، گذرگاه رفح باز شود و آتش و خون تمام شود و همچنین حمله به غزه قطع شود و مردم بتوانند زندگی عادی و معمولی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
1
2
تاریخ نسبت به ساکتین برابر جنایات غزه قضاوت خواهد کرد، همانگونه که در برابر ساکتین فتنه به قضاوت خواهد نشست.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
1
0
ایشون خودش جزو ساکتین هست !
حتی حاضر نشد یک سخنرانی رسمی بکنه در روز قدس!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها