بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
تارنمای دانشنامه آزاد ویکی پدیا با ˈمخربˈ توصیف کردن ویرایش هایی که با مبدا کنگره آمریکا در این تارنما صورت می گیرد، اعلام کرد که دسترسی کنگره آمریکا را مسدود کرده است.
تدبیر24: این انسداد 10 روزه هرگونه ویرایش در مطالب ویکی پدیا را از آدرس های آی.پی کنگره آمریکا غیر ممکن می کند.

این دانشنامه آزاد در اطلاعیه خود نوشت: دسترسی شما برای ویرایش مطالب به دلیل ویرایش های مخرب مکرر به مدت 10 روز مسدود شده است.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که یک نرم افزار که ویرایش های با مبدا کنگره آمریکا در این تارنما را ثبت می کند، گزارشی مبنی بر ویرایش های غیر معمول داد.

یکی از این ویرایش های غیر معمول و مخرب، فیدل کاسترو را در پشت پرده ترور جان اف کندی، رییس جمهوری پیشین آمریکا معرفی می کند.

تارنمای ویکی پدیا به کاربران خود اجازه می دهد که مطالب آن را ویرایش کنند و بر نظرات تایید نشده نظارت دارد.

اطلاعیه ای که در انتهای یکی از مطالب ویرایش شده از مبدا کنگره آمریکا درج شده، آمده است: لطفا از ویرایش های غیر سازنده در سامانه ویکی پدیا خودداری کنید.

ویرایش های شما به نظر خرابکارانه می رسد و بر این اساس حذف و یا بازگردانده شده است. اگر می خواهید آزمایش انجام دهید، لطفا از سرویس ˈسندباکسˈ استفاده کنید. مدیران تارنما می توانند دسترسی کاربرانی را که در ویرایش های خرابکارانه مکرر دست دارند، مسدود کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها