بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۰۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
آقای همایی دو ماه پیش در اظهاراتی تاسف انگیز که واکنش هایی را هم به دنبال داشت، با انتشار عکسی از یکی از سخنرانی های استاندار در یکی از مناطق سنی نشین جنوب کرمان، نوشت: «علیرضا رزم حسینی در مسجد اهل سنت رمشک... جایی که ده‌ها طلبه‌ی نوجوان با پول‌های عربستان تحت تعلیم قرار دارند»!
تدبیر24: پس از انتشار گزارش خبرنگار انصاف نیوز در کرمان [لینک]، استاندار و برخی اطرافیان وی به توجیه حضور و سخنرانی در پایگاه جبهه ی پایداری پرداختند اما اظهارات یکی از اطرافیان آقای استاندار وضعیت او را سوال برانگیز کرده است.

خلیل همایی، مشاور و مدیرکل حوزه ی استانداری کرمان در فیسبوک خود نوشته است:

«به میدان دادن به جوان ها سخت معتقدم اما گاهی آن چنان «بچگی» می کنند که اگر جلوی خرابکاری آن ها گرفته نشود، ظلم به تاریخ است. یکی از آنها هم ماجرای مسجد قایم است که این روزها بچه ها در سکوت بزرگان، شلوغ کرده اند. اصلا نمی خواهم به هیاهوهای بچه گانه پاسخ دهم، اما فقط یک سوال می پرسم که چرا میرحسین در سفر سال 88 به کرمان، در مسجد قایم نماز خواند و با مردم گفتگو کرد؟ استانداری گفته حضور علیرضا رزم حسینی در مسجد قایم در شب شهادت حضرت علی ع در ادامه ی حضورش در سایر مساجد و مراسم معنوی بوده اما خوب است عده ای که همه چیز را از زاویه ی تنگ سیاست می بینند و از همه ی کارهای دولتمردان انتقاد می کنند و به دنبال زخم در این پیکره می گردند تا روی آن بنشینند، جواب همین سوال را بدهند».

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز از کرمان، آقای همایی دو ماه پیش در اظهاراتی تاسف انگیز که واکنش هایی را هم به دنبال داشت، با انتشار عکسی از یکی از سخنرانی های استاندار در یکی از مناطق سنی نشین جنوب کرمان، نوشت: «علیرضا رزم حسینی در مسجد اهل سنت رمشک... جایی که ده‌ها طلبه‌ی نوجوان با پول‌های عربستان تحت تعلیم قرار دارند»!

واکنش اصلاح طلبان و حامیان دولت به این سخنان طبیعی بود؛ در دولت جدید حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی به سمت مشاور رییس جمهور در امور اقلیت ها منسوب شده و مهمترین وظیفه ی او جلوگیری از طرح چنین اتهاماتی واهی و کمک به رفع کدورت های احتمالی است.

اما این اتهام سبک با واکنش اصولگرایان نیز مواجه شد. سایت محلی اصولگرای نقطه در این باره نوشت:

«متهم کردن طلاب علوم دینی اهل سنت که در جمهوری اسلامی ایران درس می‌خوانند، به آموزش با پول کشور عربستان که مستقیماً از گروه‌های تکفیری، تروریستی و وهابیت حمایت می‌کند، علاوه بر تخریب پیکره‌ی وحدتی که با زحمات بسیار و تقدیم شهدا بین مذاهب اسلامی به وجود آمده، راه را بر سوء‌استفاده‌ی عناصر افراطی و معاندین نظام باز می‌گذارد. به کاربردن الفاظی این‌چنینی که متضمن افراط است و بر هم زننده‌ی وحدت، هیچ عایدی جز پاشیدن بذر اختلاف بین گروه‌های مسلمان ندارد و بی‌شک ثمره‌ی چنین اتفاقی، ایجاد فشار و ظلم مضاعف بر شیعیان توسط عناصر افراطی‌ای است که خود را تحت پوشش اهل سنت مخفی می‌کنند تا حرز وحدت را بشکنند».

به نظر می رسد شعار این روزهای برخی اطرافیان و شخص استاندار کرمان برای جذب حداکثری، با این رویه به جذب آنها توسط روزنامه ی کیهان و گروهک بدون مجوز جبهه ی پایداری بیانجامد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
پردیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
0
اگر شما اینگونه بنوسید تا ما بخوانیم و بدانیم نیازی به گذاشتن کامنت های متعدد نیست مگر آنکه رازی نهفته در کانت ها باشد که شما اقدام به بارگذاری آن نمایید..
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
1
منم موافقم همه چی رو نباید سیاسی دید
اما اخه سیاست رو از شماها بگیرن
چی ازتون باقی میمونه تدبیر؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها