بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
معاون عملیات سازمان امداد ونجات هلال احمر گفت: ارتفاعات دربند و اتوبان تهران - قم رکورددار بیشترین حوادث کوهستانی و جاده ای در کشور هستند.
تدبیر24: «ناصر چرخساز» روز یکشنبه در نشست خبری آغاز طرح امداد نجات تابستانه(از 15 خرداد تا پنجم مهر)، از انجام چهار هزار و 944 عملیات توسط امدادگران هلال احمر از نیمه دوم خرداد تا کنون خبر داد.

وی گفت: سه هزار و 380 مورد از این عملیات ها بصورت درخواستی و یکهزار و 500 مورد بصورت مناسبتی(سالگرد ارتحال امام خمینی و روز قدس) انجام شده است.

چرخساز افزود: در این عملیات ها به 32 هزار و 668 حادثه دیده امدادرسانی شد و چهار هزار و 763 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی تعداد عملیات های جاده ای را دو هزار 531 مورد برشمرد و ادامه داد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.7 درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات درباره استان هایی که دارای بیشترین عملیات هستند، گفت: طبق آمار، استان های اصفهان، مازندران و تهران به ترتیب دارای بیشترین حوادث جاده ای بودند.

وی اتوبان تهران - قم را پرحادثه ترین محور ارتباطی کشور عنوان کرد و گفت: پس از اتوبان تهران - قم، آزاد راه ساوه - تهران، جاده سلماس به ارومیه و جاده کرج به چالوس دارای بیشترین حوادث جاده ای بوده است.

چرخساز درباره عملیات های رهاسازی این سازمان امدادی گفت: عملیات ها رهاسازی نیز نسبت به سال گذشته حدود شش درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات هلال احمر در مورد عملیات های کوهستان نیز گفت: این عملیات ها نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

چرخساز افزود: استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان و مازندران به ترتیب دارای بیشترین حوادث کوهستان بودند.

وی تاکید کرد: ارتفاعات دربند نیز رکورددار بیشترین میزان وقوع حوادث کوهستانی در کشور است.

چرخساز از انعقاد تفاهنامه سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با سازمان حمل ونقل جاده ای خبر داد و گفت: با این تفاهنامه می توانیم از دوربین های مستقر در جاده ها بمنظور امدادرسانی بهتر و سریع تر به حادثه دیدگان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه، قرار است، سازمان حمل ونقل جاده ای کشور، فضاهایی را در اختیار سازمان امداد ونجات در جاده ها قرار دهد.

چرخساز همچنین از انعقاد تفاهنامه ای بین سازمان امداد ونجات هلال احمر و مرکز مدیریت حوادث کشور خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهنامه، قرار است، این دو مرکز به تبادل تجربیات با یکدیگر بپردازند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها