بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با نخست‌وزیر ترکیه تاکید کرد
حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه، بر ضرورت تلاش فوری و همکاری جدی کشورهای اسلامی برای کمک مؤثر به مردم غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی و رفع حصر غزه تاکید کرد.
تدبیر24: رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه در این تماس تلفنی، مراتب تبریک خود و دولت و ملت ترکیه را به مناسبت عید سعید فطر به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد و از برگزاری اجلاس وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران که به ابتکار جمهوری اسلامی ایران در هفته آینده برگزار می‌شود، استقبال کرد.

حسن روحانی نیز در این مکالمه تلفنی یادآور شد: اگر قاهره زمینه همکاری و کالارسانی را فراهم کند، تهران و آنکارا می توانند برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های انسان دوستانه منطقه و جهان اسلام جهت یاری رساندن به مردم مظلوم غزه برنامه‌ریزی کنند.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به معضل تروریسم در عراق و سوریه، تلاش برای تأمین امنیت کشورهای منطقه را ضروری دانست و تلاش پیگیر همه کشورهای منطقه را ضامن ایجاد و دوام امنیت دانست.

نخست‌وزیر ترکیه در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی نیز بر ضرورت ادامه همکاری با ایران برای رایزنی و حل معضلات منطقه تاکید کرد.

همچنین طرفین ابراز امیدواری کردند با پیگیری توافقات اجلاس مشترک ایران و ترکیه در آنکارا، پیوند همکاری دو کشور به طور پیوسته و پایدار ارتقا یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
سلام بیاید با پا درمیانی به این جنگ کذایی خاتمه دهید نکند جنگ دامن دنیا را بگیرد و خدای ناکرده تبدیل به جنگ جهانی سون شود
بخدا ما انسانیم و زبان دو متری جهت حل مشکلات بواسطه مذاکره به ما از جانب خداوند عطا گردیده است
بیاید بجای دامن زدن به آتش این جنگ خانمانسوز همچون آب عمل کنیم زیرا که ما انسانیم
جنگ یادآور وحوش ساکن در جنگل است
عالم محضر خداست در محضر خدا بواسطه ادعاهایمان سخت امتحان میشویم مگر نه اینکه ما ادعای انسان بودن و جهانی شدن کرده ایم پس گام اول تلاش در جهت خاتمه جنگ در جهان به روش مسالمت آمیز باید باشد
چشم ها را بشوییم تا بتوانیم بگونه ای دیگر به دنیا بنگریم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها