بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه انتظار می‌رود طی روز آینده در ارتفاعات پایتخت شاهد بارش پراکنده باران باشیم، گفت: روند کاهش دمای هوای تهران فردا نیز ادامه دارد.
تدبیر24: فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: به سبب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد از اواخر وقت امروز و طی روز  سه شنبه در استان گلستان و  شرق استان مازندران آب گرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: از این رو توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.
 
وی یادآور شد: به سبب افزایش سرعت وزش باد طی دو روز آینده خلیج  فارس مواج خواهد بود.
 
گودرزی همچنین درباره شرایط جوی تهران ابراز داشت: طی امروز تهران در پاره‌ای از نقاط شاهد افزایش سرعت وزش باد و بروز گرد و غبار خواهد بود.
 
وی بیان داشت: انتظار می‌رود فردا نیز در پاره‌ای از نقاط این کلانشهر شاهد وزش باد همراه با گرد و غبار باشیم.
 
وی با اشاره به افزایش ابر طی روز آینده در ارتفاعات تهران، خاطرنشان کرد: بر همین اساس بارش پراکنده باران در ارتفاعات این کلانشهر طی روز آینده دور از انتظار نخواهد بود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 4درجه‌ای دمای هوای تهران نسبت به روز گذشته، گفت: فردا نیز دمای هوای این کلانشهر روند نزولی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه روز گذشته دمای هوای تهران به 42 درجه سانتی‌گراد رسید، افزود: دمای هوای تهران امروز 38 درجه سانتی‌گراد است که انتظار می‌رود فردا به 36 درجه برسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها