بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
رئیس کمیته آموزش عالی مجلس گفت:از نظر بنده و بر اساس بررسی‌هایی که طی هفته‌های اخیر صورت گرفته است حکم بورسیه 3700 نفر چه بورس داخل و خارج باطل و غیرقانونی است چرا که این افراد از هیچ مجرای قانونی و علمی عبور نکرده‌اند.
تدبیر24: رئیس کمیته آموزش عالی در کمیسیون آموزش مجلس گفت:از نظر بنده و بر اساس بررسی‌هایی که طی هفته‌های اخیر صورت گرفته است حکم بورسیه 3700 نفر چه بورس داخل و خارج باطل و غیرقانونی است چرا که این افراد از هیچ مجرای قانونی و علمی عبور نکرده‌اند.
 
جواد هروی رئیس کمیته آموزش عالی و مجلس اظهار داشت: به نظر بنده و بر اساس بررسی‌هایی که طی هفته‌های اخیر بر روی پرونده بورسیه دکتری گرفته است تمام دانشجویانی که در سال‌های اخیر بورسیه داخل یا خارج گرفته‌اند غیرقانونی و تخلف بوده است.
وی گفت: براساس مستندات مشخص شده است که این افراد بدون آزمون وارد شده‌اند و از هیچ مجرای علمی و قانونی عبور نکرده‌اند و مصاحبه‌ای نداشته‌اند.
 
نماینده مردم قائنات در مجلس با بیان اینکه این افراد می‌خواهند استخدام هم شوند و وارد حوزه‌های علمی و هیأت علمی شوند، خاطرنشان کرد: ورود این افراد که به صورت بی‌ضابطه و تنها بر اساس رابطه‌ها وارد بورسیه دکتری شده‌اند به شدت برای کشور خطرآفرین است و می‌تواند آینده علمی کشور را به شدت تحت‌الشعاع قرار دهد.
 
رئیس کمیته آموزش عالی و مجلس افزود: این افراد نازل‌ترین معدل‌ها را دارند و تبدیل شدن آنها به عضو هیأت علمی یعنی فاجعه و مجلس در این قضیه کوتاه نمی‌آید و اغماض و چشم‌پوشی نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
0
با سلام

گروهی هستند که می خواهند هر چند وقت یکبار جامعه رو به تشنج بکشند . این آقای ه.. مگه با کنکور وارد دانشگاه و دکتری شده کنکور که سه ساله اومده ضمن اینکه بورسیه های خارج 3 بار مصاحبه شدند و آزمون زبان هم دادن. حالا چون پسر این آقا تو بورسیه ها نیست می خواد یه سری نخبه رو بدبخت کنه فامیلای خودشو بفرسته تو.
هر کی تخلف بوده باطل کنند. هرکی با رانت اومده باطل کنند نه همه ادما. از دوستان من کسی هست که کنکور هم قبول شده بود اما انصراف داد و رفت بورس خارج حالا تکلیف اون چیه؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها