بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
هویت دو زن که پس از به قتل رسیدن، جسد آنها کاملا سوزانده شده بود، از طریق آزمایش DNA مشخص شد.
تدبیر24: اوایل خردادماه پارسال پلیس آگاهی استان کردستان از قتل زنی که پس از به قتل رسیدن، جسدش را کاملا سوزانده بودند مطلع شد.
 
پلیس از همان لحظات اولیه اقدامات خود را آغاز کرد و درنهایت به یک نفر مظنون شد، فرد مظنون در اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان کردستان پرده از راز قتل برداشت و در بازجویی‌ها گفت: من از قبل زن جوان را می‌شناختم و به دلایلی وی را به قتل رساندم و پس از ارتکاب قتل جسد زن جوان را سوزاندم.
 
 پس از اظهارات متهم بقایای جسد مقتول کشف و به منظور راستی‌آزمایی به آزمایشگاه DNA در تهران ارسال شد که در بررسی‌های آزمایشگاهی عدم تجانس ژنتیک به چشم می‌خورد. پس از عدم تجانس، پلیس به این نکته رسید که در 17 اسفند ماه سال 91 زنی از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است و تلاش پلیس برای کشف حقیقت همچنان ادامه دارد. اولین حدس پلیس این بود که احتمال دارد بقایای جسد، متعلق به این زن مفقود شده باشد که بلافاصله اعضای خانواده وی به آزمایشگاه DNA معرفی شدند که نتیجه آزمایش مثبت بود.
 
متهم که در زندان شهرستان سنندج به سر می‌برد، برای بازجویی درباره بقایای این جسد که متعلق به زن مورد نظر بود به پلیس آگاهی دعوت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
 
متهم سرانجام به قتل این زن نیز اعتراف کرد و گفت: بقایای اجساد آنها را با فاصله نه‌چندان دور در زمین‌های حاشیه شهر دفن کردم و خودم هم نمی‌دانستم که بقایای اجساد مربوط به کدام یکی از آنهاست.

منبع:فرهیختگان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها