بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۰۳۷۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
"آریسا السادات" چشم انتظار یاری شما؛
پس از چند دقیقه دکتر کشیک کودکم را به آغوش من انداخت و گفت کودکتان را ببرید و اگر تشنج کرد به بیمارستان منتقل کنید. من که اطلاعات پزشکی نداشتم "آریسا" را به منزل بردم و سپس متوجه بی تابی شدید و درنتیجه فلج گردیدن وی شدم.
تدبیر24: هر سال با رسیدن ماه رمضان در جای جای شهر تهران عده ای بدنبال خیرات و کار خیر می روند ،همه سعی می کنند به یک نحوی به اندازه کمی هم شده عملی زیبا برای جبران غفلتهای یکسالشان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24، آیا تا به حال به این فکر کرده ایم اگر حادثه ای هم برای ما اتفاق بیافتد از دیگران چه انتظاری داریم؟ مثلا اگر دکتری با سهل انگاری خود واکسنی را اشتباها به کودک ما تزریق و کودک شش ماهه را دچار تشنج و به اغمای چند روزه ببرد ، می دانیم حتی تصورش هم بسیار درد آور است که کودکی معصوم با یک اشتباه دچار رنجی دائمی بشود ...اما من کسی را می شناسم که این رنج را سالها بدوش کشیده است و ذره ذره با رشد کودک او هم مانند شمعی سوخته وآب شده است...کسی که بعد از گذشت هشت سال بدنبال حقوق گمشده فرزندش است ولی متاسفانه در این چند سال صدایش به جایی نرسیده است،شرح این واقعه را از زبان پدر "آریسا السادات طباطبایی" بخوانید:

«من و مادر "آریسا" در آغاز ازدواج طبق شواهد و مدارک و آزمایشات به عمل آمده هیچ مشکلی از جهت ژنتیک نداشتیم و دخترم به سلامت بدنیا آمد .

دخترم تا شش ماهگی تحت نظر دکتر کودکان بود، در تاریخ 18/1/86 جهت انجام واکسیناسیون نه ماهگی ،به درمانگاه امام زمان (ع) همدان مراجعه نمودم، پزشک کشیک درمانگاه بود و به  وی اعلام نمودم که به دلیل حساسیت دخترم با توصیه دکترش بایستی به جای واکسن سه گانه ، دواکسن دوگانه تزریق گردد .

 به همین منظور توصیه نامه دکترش را در اختیار پزشک کشیک قرار دادم، مسئول واحد تزریقات درمانگاه اعلام نمود که واکسن فوق را تزریق نمی نماید و بایستی این کار توسط پزشک کشیک انجام شود، که مشارالیه نیز "آریسا" را به بخش تزریقات برد ولیکن پس از چند لحظه ،صدای ناله کودکم بلند شد و مسئولین درمانگاه اعلام نمودند که واکسن اشتباه تزریق گردیده و کودکم فلج شده است.

پس از چند دقیقه دکتر کشیک کودکم را به آغوش من انداخت و گفت کودکتان را ببرید و اگر تشنج کرد به بیمارستان منتقل کنید.من که اطلاعات پزشکی نداشتم کودکم را به منزل بردم و سپس متوجه بی تابی شدید و درنتیجه فلج گردیدن وی شدم.

اگر در همان لحظه پاتن تجویز و تزریق می نمود هرگز "آریسا"ی نه ماهه ام فلج نمی شد.



موضوع را از طریق نظام پزشکی پیگیری نموده و پس از طرح پرونده ،اعضا و پزشکان دادسرا انتظامی نظام پزشکی رای را به دکتر مربوطه دادند و از همین جا حقوق او ظایع شد.

در صورتی که کودک من طبق مدارک هیچ مشکل ژنتیکی قبل از تزریق واکسن نداشته است و حتی کارت رشد او هم مرحله به مرحله مورد تایید دکتر متخصص بوده و حتی مورد تایید پزشک کودکم هم بوده است.

کسی دراین هشت سال از اعضای همان مرکز تا به حال نیامده حتی یک مرتبه از ما دلجویی کند،شما بگویید انسانیت چیست؟ آن وقت که می گویند انسان با وجدانش زندگی می کند یعنی چه؟ اصلا وجدان چیست؟

در این سالها به چند واژه خیلی حساس شده ام (وجدان ،انسانیت،عذر خواهی،دلجویی،حقوق شهروندی و ...)چه کسی می فهمد که ما در این سالها چه دردی را در وجودمان تحمل کردیم،هر چه داشتیم و نداشتیم را هزینه درمان "آریسا" کردیم،البته انسانهای باشرفی هم بوده اند که یاری ام کردن اما الان دیگر کم آورده ایم،یکی از پزشکان متخصص دخترم در آخرین ویزیت خود در تهران به من گفت که اگر عمل بشود امکان بهبودی در راه رفتن و تکلمش زیاد است، چرا باید "آریسا" کوچولو از این حق محروم بشود؟

بزگترین آرزوی من و همسرم سلامتی دختر 8 هشت ساله ام است.»

پدر "آریسا" راضی به آمدن جلوی دوربین نبود، اما با اصرار و خواهشم چند دقیقه ای از وضعیت دخترش را برای مخاطبین سایت ما روایت کرد . شما میتوانید این کلیپ سه دقیقه ای را در زیر مشاهده و دانلود کنید.


دانلود

مستندات:


شکایت از پزشک کشیک



نامه پدر "آریسا" به نظام پزشکی



برگ شرح حال "آریسا"



تایید پزشک معالج مبنی بر قصور پزشک کشیک


پزشکان هزینه عمل جراحی "آریسا" را  20 میلیون تومان اعلام کرده اند . شرایط مالی خانواده "طباطبایی" به جایی رسیده است که توان پرداخت هزینه عمل را ندارند . انشاالله "آریسا السادات" کوچولو با کمک شما مردم خیر سلامتی اش را بدست بیاورد.به محض فراهم شدن هزینه عمل جراحی اطلاع رسانی می شود .

شماره کارت بنام آریسا السادات طباطبایی:

6104337993685088 بانک ملت

شماره حساب بانک ملت بنام آریسا السادات طباطبایی:

17059019/87
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
5
چه بچه نازی
خداشفاش بده
مصطفي ابانكاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
8
يعني نبايد جوابگوي خانواده طباطبايي باشند باز هم خدا قوت به وزير محترم بهداشت كه پيگير نيست


اقاي وزير ايا نبايد بعد از ٨سال پيگيري نتيجه اي حاصل شود
اميدوارم همت مردم ايران باعث شود سلامتي اريسا دوباره حاصل شود
پردیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
7
با تمام این احوال نیاز است همراهی شوند:مبلغ من ناچیز است 30000 تومان که واریز شد..
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
5
متاسفانه كار نظام پزشكي به جاي دفاع از حق بيمار معصوم ، دفاع از پزشك را مد نظر دارد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
6
واقعا جای تعجب داره!

پس مددکاری بهزیستی و سازمانهای مربوطه وظیفهشون چیه؟

باید کمکشون کرد ،مثلا کشور ما اسلامیه و ما مسلمونیم..
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
4
قابل توجه وزیر محترم بهداشت
جناب آقای دکتر هاشمی
علت این بی توجهی و سهل انگاری چیست . ضایعه رخ داده برای این هم وطن چه خسارت هایی برای خانواده و کشور به دنبال دارد .
پردیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
5
لطفا" برای کمک به این طفل معصوم تمام سایت ها همکاری کنند و یا مثلا" کمپین کمک به اریسا راه اندازی تا اگر بازدید کننده 50000 نفر باشند و کمک ها حتی 2000 تومان باشند کار این بنده خدا راه خواهد افتاد پس منتظر چی هستید خواهشا" شروع کنید .. تعاون تعاون تعاون..
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
4
سلام اگر در خیابان یک نفر به هر دلیل چه به عمد چه سهوا باعث فلج شدن فرد دیگری شود دادگاه چه رای را صادر می کند .به نظر من همان رای برای این دکتر باید اجرا شود.
ولی متاسفانه اینطور نیست.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها