بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۳۷۷
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
وقتی رسانه های تندرو شیپور را از سر گشادش می زنند
شبکه اختاپوسی رسانه ای تندروها پس از وارونه نمایی خبرگزاری تسنیم به درج متواتر این تحلیل آبکی و فاقد وجاهت آنهم با تیترهای آنچنانی پرداخته اند تا بزعم خودشان یک رسانه حامی دولت و البته اصلاح طلب را در مقابل آرمان فلسطین و دفاع مردم غزه قرار دهند؟

تدبیر24: غزه زیر آتش و خون قرار دارد و چند هزار کیلومتر این سو تر در پایتخت خودمان جمعی سیاسی کار و سیاست زده که نام فعالین رسانه ای بر خود نهاده اند به جای برقراری همدلی و هم نوایی در محکومیت جنایت صهیونیست ها به خیال بافی و رویاپردازی دست برده و در سیاسی کاری محض و مغرضانه برداشت ها و تعبیرهای ناچسب و غیر منطقی خود را بر کاریکاتوری الصاق می کنند که در تقبیح جنگ طلبی صهیونیست ها و حامیان آنها و نیز در رثای مظلومیت فلسطینی ها نگاشته شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 خبرگزاری تسنیم که ید طولایی در هجمه به رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت دارد و رویکرد تخریبی اش بر هیچ کس پوشیده نیست و این نکته تذکر و اخطار صریح عالی ترین مقامات کشور را نیز در پی داشته است. این بار با دستمایه قرار دادن یک کاریکتور در روزنامه آرمان، در برداشتی عجیب و غیر منتظره آن را به مثابه حمله علیه مقاومت فلسطین گرفته است!!.

جالب آنکه در طرح مورد اشاره دو فرد مشغول بازی تنیس روی میز با بمب هستند و مردم فلسطین قربانی این دسیسه. یکطرف لباس آبی به عنوان نماد اسرائیل و طرف دیگر با لباس قرمز که نشان از خونخواری و عدوت دارد و نماد حامیان اسرائیل است که با بده و بستان و کمک های تسلیحاتی به اسرائیل علیه مردم فلسطین اقدام می کنند اما این خبرگزاری تندرو در رویا پردازی متوهمانه و سیاست زده خود چنین گفته که چون صحنه نبرد میان اسرائیل و حماس است پس آن فرد قرمز پوش نماد فلسطینی ها بوده و با این وصف مردم فلسطین در این تصویر قربانی جنگ طلبی حماس و اسرائیل قلمداد شده اند!!

حال از یکطرف به این دوستان باید گفت آیا معنی و مفهوم بازی و میز تنیس با میدان جنگ همخوان است و قابل انطباق که شما اینگونه برداشت می کنید و از طرف دیگر مگر نماد حماس رنگ سبز نیست و اگر طراح چنین قصدی داشته نمی توانسته از آن رنگ استفاده کند. بوضوح کاریکاتور به بازی های پشت پرده جنگ طلبان اشاره دارد اما وقتی سیاسی کاری مناط عمل قرار می گیرد و حذف رقیب سیاسی و حمله به دولت ناهمسو هدف گذاری، بدیهی است که چنین برداشت های ناچسب و صعبی هم محلی از اعراب خواهد داشت.

سوء استفاده از عناوین ارزشی امری مسبوق به سابقه توسط این طیف است اما باید پرسید آیا در این برهه و در حالیکه مردم فلسطین درگیر در جنگی نابرابر و ناجوانمردانه هستند این اعمال و رویکردها قابل توجیه بوده و آیا در شان نظام اسلامی و رسانه های معتقد و ملتزم به قانون اساسی است؟

فلسطینی ها اگر این خبر را بشنوند چه قضاوتی راجع به ما خواهند داشت؟ دایره شمول دعواهای جناحی و سیاسی تا کجا بسط داده خواهد شد؟

از سوی دیگر این دوستان که خود را اهل رسانه می خوانند با چه هدف و انگیزه ای به همصنفان خود می تازند و با غلو و وارونه نمایی قصد آسیب به رسانه های مستقل و اصلاح طلب را دارند؟ چرا در حالیکه کشور نیاز به آرامش و پرهیز از دعواهای جناحی و سیاسی دارد این اقدامات فرافکنانه و تخریبی به منصه ظهور می رسد؟

مگر نه اینست که چندی پیش رهبر معظم انقلاب در تذکری صریح و شفاف که وزیر اطلاعات نیز بدان تصریح و اشاره داشت از رسانه های وابسته به نهادهای خاص خواسته بودند که تغییر رویه داده و از خط تخریبی و التهاب آفرینی پرهیز کنند.

حال چرا همان رسانه ها یکبار دیگر تیغ از رو کشیده و علیرغم این اشارات صریح به التهاب آفرینی آنهم پیرامون موضوعی فرا ملی و مورد توجه قاطبه ملت ایران فارغ از نگرش های طیفی و سیاسی شان می کنند؟ مگر نه این است که امکان تاویل و تفسیر های متعدد از هر تصویر و اثری وجود دارد و چرا ذهن این دوستان به این سمت و سو رفته و چنین برداشت ناچسبی را مناط واکنش های خود قرار داده اند؟

شبکه اختاپوسی رسانه ای تندروها پس از وارونه نمایی خبرگزاری تسنیم به درج متواتر این تحلیل آبکی و فاقد وجاهت آنهم با تیترهای آنچنانی پرداخته اند تا بزعم خودشان یک رسانه حامی دولت و البته اصلاح طلب را در مقابل آرمان فلسطین و دفاع مردم غزه قرار دهند؟ حال بازهم باید پرسید که در پشت این اقدامات موهن چه تفکری لانه کرده است؟ آیا این پروپاگاندای سیاه در راستای منافع مردم فلسطین و کشور ماست یا آنکه نتیجه ای معکوس داشته و در راستای اختلاف افکنی در اردوگاه مقاومت است؟

هیچ ناظر منصفی نمی تواند بپذیرد که در یک رسانه حامی دولت آنهم با سابقه چندین و چند ساله عملکرد رسانه ای قصد تخریب و تضعیف مقاومت فلسطینی ها حتی از مخیله دست اندرکاران آن بگذرد.

در واقع بر خلاف آنچه که تندروها در خبرگزاری تسنیم قصد القای آن را دارند و با عناوین پر طمطراق و سوء استفاده از واژگان مورد احترام قاطبه مردم می خواهند به رسانه های حامی دولت انگ توهین و تخریب را بچسبانند و خواستار برخورد قضایی با رسانه های مستقل شوند این آنها هستند که با اقدامات موهن خود آرامش فضای سیاسی کشور و چهره بین المللی آن در دفاع از ملت مظلوم فلسطین را زیر سئوال می برند و اینجاست که باید از مدعی العموم خواست به میدان آمده و اجازه این گونه وارونه نمایی ها و سوء استفادهای مغرضانه را ندهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۷
انتشار یافته: ۱۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
31
6
کاملاً درست میگه
فقط اصلاح طلبها اجازه نقد و تخریب دیگران را دارند
بقیه باید ...شوند
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
یه نگاه به منفیهایی که گرفتی بنداز! بفهم که نقد و تخریب یکی نیست! هیچ کس اجازه تخریب دیگری رو نداره اما همه میتونیم اشتباه کنیم و نقد بشیم و نقد بکنیم! تعجب میکنم کسانی که الفبای نقد رو نمیدونن چطور تو این هشت سال اینهمه قدرت داشتند! از ملت فهیم ایران انتخاب این آدما بعیده!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
منفی ها که کاملاً طبیعی هستند
توی این سایت، فقط امثال خودشون میاد
پردیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
3
11
این خبر گزاری تسنیم که میگویید کی تأسیس شده مناولین باره که اسمش را میبینم طرفدار پرسپولیسه..
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
یعنی تو خبرگزاری بین المللی تسنیم که وابسته به س... رو نمیشناسی؟!
پردیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
1
9
آقای محمد خان خبرگزاری تسنیم را از خودم بهتر میشناسم و پیگیر متون آن هستم منتها آن جمله را نوشتم که بگویم خیلی برایش اهمیت قائل نیستم همین..
مرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
17
4
متاسفم براتون که اینقدر بزدل هستید و از نقد کوچیکی فراری

لحن خودتون رو ببینید بعد بگید افراطی کیه

... تدبیری که شما داعیه دارش باشید
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
نقد؟!!!!!!!
این نقد بوده یا تهمت؟
اتفاقا من برای تو متاسفم که هنوز فرق تهمت و نقد و نمیفهمی و جناح مورد پسندت رو هرچی که بگن تایید میکنی! مثلا یه ماه روزه دار هم بودی لابد!
توسیوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
1
8
جای تاسف داره
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
2
10
روزنامه آرمان فوق العاده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
مخصوصاً عرض ارادتش به خاندان پدرخوانده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
2
9
تدبیر جان این تسنیم که دستوری مقاله می نویسنه چرا خون خودت را کثیف می کنی
محمد نعیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
4
2
بده و بستان و کمک های تسلیحاتی !!!!!
آیا معنی و مفهوم بازی و میز تنیس با میدان جنگ همخوان است!!!

نویسنده این مطلب چقدر ضعیف المنطق و متعصب هست که هنوز نمی داند در ورزش تنیس رقابت طرفین به معنی بده و بستان و کمک نیست بلکه به معنی رقابت و برد و باخت هست کدام عقل سلیمی باور می کند که طرفین بازی تنیس توپ را به هم پاس می دهند که به هم کمک کنند؟؟؟؟؟؟!!!!! هدف از برگرداندن توپ به سمت حریف گرفتن امتیاز است نه کمک کردن به حریف این رو یه بچه ده دوازده ساله هم می فهمد اما کسی که صم و بکم باشد و خودش را به نفهمی زده باشد هرگز نمی خواهد درک کند چون دولت اعتدال و است دور دور پاچه خواری و منفعت طلبی و تعصب و ....

بله کسی که خودش را به نفهمی زده باشد هرگز نمی فهمد که در کاریکاتور مذکور این بمب روشن ده هست که به سمت اسرائیل پرت شده آیا استکبار جهانی بمب را در حالت اشتعال به اسرائیل تحویل می دهد بمبی که هر لحظه امکان انفجارش است

نکته مزخرف دیگری که نویسنده بی عقل گفته : لباس قرمز که نشان از خونخواری و عدوت دارد!!!!!!
چه کسی گفته رنگ قرمز نشانه خونخواری و عدوت است؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آیا رنگ قرمز در پرچم ایران نشانه خونخواری و عدوت است یا نماد مقاومت و پیروزی خون بر شمشیر؟
پرچم قرمز بر فراز گنبد امام حسین ع چطور؟
رنگ قرمز در اکثر متون ادبی و ادبیات پایداری نشانه مقاومت و ایثار است نه خونخواری
بله در زمان عرب جاهلیت رنگ قرمز معنای دیگری داشت در سپاه ابن زیاد هم همینطور اما آیا الان رنگ قرمز که نماد خون است همان معنا را دارد؟در این کاریکاتور رنگ قرمز نماد مقاومت است به معنای عام که شامل حماس و مقاومت و ایران هم می شود و به وضوح مشخص است که کاریکاتوریست عامدا بمب را از سمت مقابل پرت شده نشان داده که اسرائیل قصد دفاع و برگرداندن توپ به زمین حریف را دارد و این یعنی توجیه و تبرئه اسرائیل منحوس و محکوم کردن مقاومت و هیچ تعجبی هم نیست که مقامات اسرائیلی اصلاح طلبان را بزرگترین سرمایه خود در ایران می دانند که به نیابت از آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی به جنگ برخواسته اند هنوز شعار منحوس نه غزه نه لبنان عده ای پست تر از الاغ را یادمان نرفته که اصلاح طلبان بر پیشانی خود این ننگ را تا ابد به یادگاری گذاشته اند و هنوز جرات برائت از آن را ندارند
مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و فتنه گران
مرگ بر ضد ولایت فقیه
drjalili.blogfa.com
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
احسنت بر این ادب و فرهنگ و شعوری که استفاده کردی.بلا شک لقمان ادب از تو آموخته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
چیه ناراحتی محمد آقا نکنه شمام طرفدار این شعاری که جوش صاحبانشون رو میزنی؟
محمد نعیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
3
3
تدبیر جان نیم کیلو باش اما مرد باش نظر قبلیم را منتشر کن حاضرم با هرکسی که گفتید مناظره اینترنتی کنم
منتظرم
اصلاحات زنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
2
اصول گرلیان عزیز شما پاک ومنزه خوبه شما حتما این هشت سال کشور خوب ساختین ومقاوم کردین دیگه چرا ایقدر نگران ودست و پا میزنید واز تمام توانتون از تریبون های اختصاصی خودتون در نقد که نه در تخریب دولت اهتمام کامل دارید بزارید ببینیم هشتس سال شما چقدر مقاومت می کند ببینید تعداد صحبت های که بر علیه دولت در مجلس قرائت شده به تعداد روز های دولت تدبیر وامید چقدر بده ببینید صدا و سیما چقدر مهربون هستش با دولت و اون آقای که ندای مرگ بر خاتمی را سر میدهد حد اقل گفتگوی تمدن هارا بیاد بیاورد اصلا چرا ما با هر کس مخالفیم مرگ او را می خواهیم اونهایی که فقط خودشون مسلمان می دانند ببینید رفتار پیامبر وائئمه با دشمنان رفتار پیامبر در فتح مکه با قاتلین را !!!تا کجا چنین شتابان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اصلاحات زنده؟!!!!!!!!!
یادم رفته بود که زنده شدید! البته در رحم اجاره ای
محمد نعیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
3
1
عجبا!!!!!! تمام منطق شما همین بود؟!
چرا فرار رو به جلو می کنید و طفره می روید؟ من دلایلم رو برای خزعبلات این نویسنده در مورد کاریکاتور گفتم یعنی هیچ کدومتون نمی تونید دلایلم رو نقد و نقض کنید؟

آقا محمد که گفته بی اخلاق: داداش کمتر از الاغ به نظرت فحش بدی هست؟ پس نعوذوا بالله خداوند هم بی اخلاق هست که بعضی ها رو در قرآن کمتر از چهارپایان مثال زده.بله کسی که خودش رو به نفهمی زده باشه کمتر از الاغ هست مخصوصا که درد مردم مظلوم رو هم نداشته باشه:
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی

آقای اصلاحات مرده: چرا فرار رو به جلو می کنید؟شما که یک اشتباه در قضیه کاریکاتور آرمان رو نمی تونید قبول کنید و اعتراف و عذر خواهی کنید چطور انتظار دارید که ما تمام اتهامات و دروغهای شما به دولت قبلی و اصولگرایان رو قبول کنیم و بگیم حق با شماست؟! شما همین اشتباه مسخرتون رو قبول نمی کنید چه برسه به اشتباهات بزرگترتون نکنه انتظار دارید بگیم شما پاک و منزه هستید؟کمی جرات و شجاعت انتقاد داشته باش و دلایل بنده رو نقد کن و فرار نکن
گفتگوی تمدنهاتون کشک و زرشکی بیش نبود تو همون دوره افساداتتون (نه اصلاحاتتون) جورج بوش ایران رو محور شرارت نامید و هیچ غلطی خاتمی نتونست بکنه که هیچ بلکه دست به دامان آمریکا و جاسوسانش هم شد

اما در مورد رحمت پیامبر ص و فتح مکه : چرا مغالطه می کنی مگر در قرآن نخواندی وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه.
بکشید آنها را تا فتنه انگیزی نکنند. در فتح مکه قوای مشرکین دیگر توانایی مقابله با پیامبر را نداشت و نمی توانست فتنه انگیزی کند راستی اگر منطقت همین باشد یعنی خودت اعتراف کردی که امثال خاتمی و موسوی و کروبی ملعون در خد همان ابوسفیان و مشرکین هستند که نظام باید آنها را ببخشد و این به ضرر توست و بهترین حمله ما بد دفاع کردن امثال شماست پس یکم فکر کن . در این 16 سال اصلاح طلبان حداقل 2 فتنه بزرگ 18 تیر و سال 88 را راه انداخته اند پس تا زمانی که فتنه انگیزی می کنید ما هم آرزوی مرگ تان را داریم و اگر نبود رافت نظام اسلامی حتما تا الان فتنه انگیزان را به درک واصل می کردیم البته نه مثل شما با شورش و بی قانونی

اینها را گفتم که فقط بدانید ما اگر لعن و نفرین هم می کنیم دلیل داریم و مثل شما نیستیم که منطق دفاع کردن از کاریکاتور منحوستان را هم نداشته باشید لطفا طفره نروید و در همین یک قضیه کاریکاتور بیاید بحث کنیم اگر شکستم دادید فبها من حاضرم در بحثهای دیگر هم شرکت کنم اما اگر نتوانستید شکستم دهید مرد باشید و به اشتباهتان اعتراف کنید تا برویم سراغ سایر بحثها پس بیشتر از این فرار رو به جلو نکنید
منتظرم
تدبیر جان منتشر کن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها