بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
درخطبه‌های نماز عید فطر؛
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که امروز قضیه اول جهان اسلام مساله غزه است، فرمودند: بشریت باید به این واکنش نشان دهد.
تدبیر24: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اظهار داشتند: امروز قضیه اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله غزه است؛ سگ هاری و گرگ درنده ای به انسانهای مظلوم حمله کرده است و بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: روز قدس هم حقا و انصافا روز بزرگی بود. در آن هوای گرم، مردم ما با دهان روزه، مردان، زنان به خصوص زنان و بانوان با حجاب در زیر چادر با کودکان در آغوش در این راهپیمایی آمدند؛ یک ملت وقتی بخواهد زنده بودن خود را نشان بدهد، وقتی بخواهد همت عمومی خود را که مخصوص یک عده خاص و یک گروه خاص نیست بلکه مربوط به عموم ملت است را نشان دهد، در یک چنین جاهایی نشان می دهد و ملت عزیز ما بحمدالله این را نشان داد.

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان اظهار داشتند: رئیس جمهور آمریکا فتوا صادرکرده که مقاومت باید خلع سلاح شود تاهمین مقدار ضربه که در برابر این همه جنایت زده را هم نزند! برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم، همه دنیا و بخصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه آنچه که امروز سردمداران رژیم صهیونیست انجام می دهند یک نسل کشی و یک فاجعه عظیم تاریخی است، تاکید کردند: مجرم و پشتیبانان مجرم باید در سطح جهانی محکوم بشوند و باید مجازات بشوند؛ مجازات این ها چیزی است که سخنگویان ملت ها و مصلحان ملت ها و دلسوزان عالم باید مطالبه کنند؛ مرور زمان هم شاملش نمی شود، باید مجازات شوند ؛ چه در راس قدرت باشند، چه آن وقتی که از قدرت برکنار شدند و سقوط کردند.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
1
0
سلام. چرا واقعیت را نمیپذیریم
روزی روزگاری سرزمین فلسطین. مال دیگرانی بود که دیگرانی آن را تصاحب کردند و حالا همان دیگران مغلوب در گذشته برای باز پس گیری سرزمینشان قدرتمند بازگشته اند و
بقول ما ایرانیا هرآنکس دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
عالم محضر خداست و در محضر خدا بواسطه ادعاهایمان سخت امتحان میشویم
از ما گفتن بود امید دارم از شما شنیدن و عمل کردن باشد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها