بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
دادستان آبادان، اظهارات شهردار این شهر در باره عمدی بودن حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری «کادوس چهار» این شهر را عجولانه و ناپخته دانست و تصریح کرد که نظر کارشناسی نهایی توسط دادگستری باید اعلام شود و این اقدام پس از جمع بندی صورت می گیرد.
تدبیر24: «احمد شیرعلیزاده» روز سه شنبه افزود: دادستانی از ساعات اولیه وقوع این حادثه، موضوع آتش سوزی مجتمع کادوس را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

وی به سخنان شهردار آبادان در نشست شورای اداری روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: شهردار فقط به نظر کارشناس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بسنده و دلیل آتش سوزی را عمدی اعلام کرد.

به گفته وی، شهردار در جایگاهی نیست که به این صراحت عمدی بودن آتش سوزی را اعلام کند تا به شایعات دامن زده شود.

دادستان آبادان افزود: شهردار در دادن اطلاعات به رسانه ها عجله کرد و مبنا را نظر خام کارشناسان آتش نشانی قرار داد.

شیرعلیزاده، نظریه کارشناسی آتش نشانی را از نظر قانونی بی ارزش خواند و گفت: عمد یا غیرعمد بودن این حادثه توسط مقام قضایی مشخص می شود. ضمن آن که نظر کارشناسی آتش نشانی به دستگاه قضایی ارایه نشده است.

وی تاکید کرد: فقط دستگاه قضایی مقصر بودن یا نبودن شهرداری را در حادثه آتش سوزی مجتمع کادوس مشخص خواهد کرد.

شیرعلیزاده از شهردار آبادان خواست تا در مصاحبه های بعدی خود سوء تفاهم ایجاد شده را برطرف کند.

دادستان آبادان از همه مقامات و نمایندگان مجلس تقاضا کرد که اجازه دهند موضوع در روند عادی و قانونی خود پیگیری شود.

شهردار آبادان در نشست شورای اداری این شهرستان با استناد به گزارش کارشناسان سازمان آتش نشانی این شهر، از آشکار شدن عمد در حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری «کادوس چهار» خبر داد.

«کادوس چهار» بزرگترین مجتمع تجاری آبادان مقارن ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد یکشنبه 29 تیرماه دچار آتش سوزی و متحمل خسارت شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها