بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
ما وظیفه داریم با بازیکنانی کار کنیم که با باشگاه قرارداد دارند و برای یک هدف می‌جنگند. برای اشکان در العربی، آرزوی موفقیت دارم.
تدبیر24: بازیکن ایرانی فولام به تیم العربی قطر پیوست.

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فصل قبل فولام به تیم العربی قطر پیوست.

سایت باشگاه فولام با تایید خبر انتقال این بازیکن ایرانی به لیگ قطر نوشت: باشگاه انتقال اشکان دژاگه به فولام به ازای مبلغی نامعلوم را تایید می‌کند. این بازیکن ایرانی، در طی دو سال بازی در جنوب غرب لندن، در 49 بازی به میدان رفت و 6 گل برای تیم به ثمر رساند. اشکان در دیدارهای حساس فصل قبل عملکرد فوق العاده‌ای را از خود بر جای گذاشت. تمام اعضا و طرفداران باشگاه فولام، از اشکان دژاگه به خاطر تلاش‌هایش در طول حضور در این تیم، تشکر می کنند.

فلیکس ماگات سرمربی آلمانی فولام نیز درباره رفتن این بازیکن به قطر گفت: با اشکان صحبت کردم. ما به این نتیجه رسیدیم که بهترین تصمیم برای اشکان و باشگاه، ترک فولام است. او در طول دوران بازی‌اش در اینجا، نمایش‌های خوبی را از خود بروز داد و گل‌های خاطره انگیزی را به ثمر رساند. اگرچه راهمان از هم جدا شد. ما وظیفه داریم با بازیکنانی کار کنیم که با باشگاه قرارداد دارند و برای یک هدف می‌جنگند. برای اشکان در العربی، آرزوی موفقیت دارم.

روزنامه مترو اعلام کرده بود رقم دژاگه برای رفتن به قطر 5 میلیون پوند بوده است و این بازیکن ایرانی سالیانه 4 میلیون پوند نیز دستمزد دریافت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها