تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

تکنیک های طلایی برای کنترل خشم

زندگی در آرامش و به دور از خشم و تنش برای هر فردی مطلوب است ولی حتی آرام‌ترین مردم هم در طی زندگی دچار خشم و عصبانیت می‌شوند دانستن راهکارهای عملی و علمی برای کنترل خشم می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.
تدبیر24: چند تکنیک طلایی برای کنترل خشم
مهدی روایی روانشناس و عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی گفت: اولین و مهمترین نکته که در دستورات دینی ما مسلمانان هم نسبت به آن توصیه شده ذکر گفتن و سکوت کردن است هر چند در حالت خشم سکوت کردن بسیار دشوار به نظر می‌رسد ولی با کمی تمرین می‌توان به این مهم دست یافت و با این روش طرف مقابل را هم که ممکن است خشمگین باشد دعوت به آرامش کرد.


وی ادامه داد: دومین تکنیک، ترک موقعیت و عوض کردن محلی است که ما را دچار خشم کرده است. نکته سوم اینکه در هنگام خشم نفس عمیق بکشید و آن را چند بار تکرار کنید. چهارمین نکته لمس کردن و گرفتن دست نزدیکان و عزیزان و کسانی که حضورشان باعث آرامش ما می‌شود، است.


روایی در پایان گفت: گفتگوی ذهنی با خود و این باور در ذهن که همه مجبور نیستند طبق استانداردهای ما عمل کنند موجب می‌شود که خود را برای مواجهه با افرادی که هم‌ نظر و همفکر با ما نیستند آماده کنیم و با قرارگرفتن در این موقعیت‌ها آستانه خشم ما کاهش یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: