بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
این اهداکننده خون یادآوری کرد: در ابتدا هر ماه یکبار اهدا خون را انجام می‌دادم و امروز که اهدا خون در رایانه ثبت می‌شود زودتر از هر سه ماه نمی‌توانم خون بدهم.
تدبیر24: یک اهدا کننده مستمر خون که تاکنون 180 بار خون اهدا کرده، می‌گوید: اهدا خون کاری بشردوستانه است و از گردش خونم در بدن فردی نیازمند خوشحال می‌شوم .

اردشیر صانعی به مناسبت روز اهدا خون گفت: اهدا خون را از سن حدود 17 سالگی آغاز کردم و تا امروز که بیش از 60 سال دارم 180 بار خون اهدا کرده‌ام.

وی اصلیترین مشوق خود برای اهدا خون را خانواده‌اش دانست و ادامه داد: اولین بار خانواده‌ام مرا به این کار انسان‌دوستانه دعوت کردند و پس از آن خودم به اهدا خون علاقمند شدم.

این اهداکننده خون یادآوری کرد: در ابتدا هر ماه یکبار اهدا خون را انجام می‌دادم و امروز که اهدا خون در رایانه ثبت می‌شود زودتر از هر سه ماه نمی‌توانم خون بدهم.

صانعی افزود: اهدا خون را تا زمانی که زنده هستم و توانایی دارم ادامه می‌دهم و تاکنون خون دادن هیچ مشکلی برای من ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه اهدا خون را به فرزندان خود نیز یاد داده‌ام، تصریح‌کرد: این کار باید برای همه الگو باشد تا دیگر فردی بدون خون نماند.

صانعی ضمن توصیف احساس خود از اهدا خون، خاطرنشان کرد: خیلی حس خوبی است که خون انسان در بدن فرد دیگری که به آن نیاز دارد گردش می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها