بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر بابلسر تصریح کرد: در دور دوم سفر تابستان نسبت به سال‌های مشابه و نوروز امسال حدود چهار برابر به حجم ورود و اقامت مسافران در شهرستان افزوده شده است.
تدبیر24: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر بابلسر گفت: در تعطیلات بعد از عید فطر بابلسر پذیرای بیشترین تعداد گردشگر و مسافر در استان بوده است.

کریم نجف‌پور امروز در حاشیه بازدید از سواحل و مراکز اقامتی بابلسر اظهار داشت: بر اساس آمار امور حمل و نقل و پایانه‌های استان، تعداد خودروهای مواصلاتی از سه محور، جاده فریدونکنار به بابلسر - بابل به بابلسر - بهنمیر به بابلسر تا 12 شب روز گذشته هشت مرداد 202 هزار و 312 خودرو بوده است.

وی تعداد اسکان را 178 هزار و 723 نفر در مراکز و مجتمع‌های اقامتی و گردشگری، هتل‌ها، متل‌ها، پلاژها و ... عنوان کرد و افزود: بابلسر پذیرای بیشترین تعداد گردشگر و مسافر بوده که براساس آمار تاکنون بیشترین حجم مسافر را در استان دارا است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر بابلسر تصریح کرد: در دور دوم سفر تابستان نسبت به سال‌های مشابه و نوروز امسال حدود چهار برابر به حجم ورود و اقامت مسافران در شهرستان افزوده شده است.

نجف‌پور با بیان اینکه در نخستین روز تعطیلات عید فطر نیز از سه محور مواصلاتی به شهرستان تعداد 175 هزار و  672 خودرو وارد شهرستان شده و تعداد اقامت نیز 153 هزار و 932 نفر بوده است، تصریح کرد: تعداد بخشی از این حجم مسافر فرهنگی بودند و در مدارس شهرستان اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میهمانان در شهرستان از استان‌های خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، تهران، شیراز، همدان و سایر استان‌های کشور می‌باشند، افزود: با نظرسنجی میدانی از مسافران، تعداد آمار میهمانان از بعضی از استان‌های کشور بیشتر بوده است.

در شهرستان بابلسر 25 هزار تخت در پلاژها و پارکینگ نه‌گانه وجود دارد که از این تعداد مجتمع‌های اقامتی و گردشگر مانند دریاکنار، کوثر، فدک، مرضیه، مجتمع‌های رفاه، کشاورزی، مسکن، ملی و غیره نیز به این تعداد افزوده می‌شود.

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها