بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
هفته نخست لیگ برترفوتبال باشگاه های ایران با نتایج مطلوب مربیان استقلالی مقابل پرسپولیسی و ناکامی تیم فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها مقابل تراکتورسازی همراه شد.
تدبیر24: چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ساعت 17 و 30 دقیقه روز پنجشنبه با مصاف تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگارامام (ره) شهر تبریز آغاز شد و این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

درمهمترین دیدار روز پنجشنبه نیز تیم استقلال در حالی که با گل دقیقه 3 رامین رضاییان از حمید استیلی و شاگردانش در تیم راه آهن عقب بود در نهایت با گل های کرار جاسم و محمد قاضی مقابل حریف خود به برتری رسید و یکصدمین پیروزی قلعه نویی به عنوان سرمربی آبی پوشان پایتخت رقم خورد.

همچنین شاگردان عبدالصمد مرفای در تیم صبای قم مقابل یحیی گل محمدی و شاگردانش در تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

در مهمترین دیدار روز جمعه، شاگردان علی دایی در تیم پرسپولیس در مصاف با علیرضا منصوریان و شاگردانش در تیم نفت تهران با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

همچنین تیم های پدیده مشهد و سایپا البرز به ترتیب در مصاف با میهمانان خود ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شدند.

در دیگر دیدارهای روز جمعه نیز تیم سپاهان اصفهان با 2 گل میهمان خود پیکان تهران را شکست داد و تیم استقلال خورزستان در دقیقه 90 از شکست مقابل گسترش فولاد تبریز فرار کرد.

نکته جالب توجه در هفته نخست نتایج مطلوب مربیان استقلالی لیگ برتر مقابل پرسپولیسی ها است، به طوری که امیرقلعه نویی و عبدالصمد مرفای همراه با تیم های استقلال و صبا در مصاف با حمید استیلی و یحیی گل محمدی مربیان تیم های راه آهن و ذوب آهن اصفهان پیروز شدند و علیرضا منصوریان نیز همراه با تیم نفت موفق شد تیم پرسپولیس را با هدایت علی دایی متوقف کند.

نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران به قرار زیر است:

** پنجشنبه 9/5/93

تراکتورسازی تبریز 2 - فولاد خوزستان یک (گل ها: سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینهو در دقایق 31 و 82 برای تراکتورسازی و مساریچ در دقیقه 74 برای فولاد)

راه آهن تهران یک - استقلال تهران 2 (گل ها: کرار جاسم و محمد قاضی در دقایق 53 و 74 برای استقلال و رامین رضاییان در دقیقه 3 برای راه آهن)

صبای قم 2 - ذوب آهن اصفهان یک (گل ها: ایوب کلانتری /پنالتی/ و آمنیو آچیله در دقایق 63 و 86 برای صبا و مرتضی تبریزی در دقیقه 72 برای ذوب آهن)

** جمعه 10/5/93

استقلال خوزستان یک - گسترش فولاد تبریز یک (گل ها: و روح الله سیف اللهی در دقیقه 90 برای استقلال خوزستان)

پدیده مشهد صفر - ملوان بندرانزلی صفر

سپاهان اصفهان 2 - پیکان تهران صفر (گل ها: وریا غفوری و جواهیر سوکای در دقایق 20 و 79 برای سپاهان)

سایپا البرز صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

پرسپولیس تهران یک - نفت تهران یک (گل ها: پیام صادقیان در دقیقه 11 برای پرسپولیس و غلام رضا رضایی در دقیقه 26 برای نفت)

درپایان رقابت های هفته نخست تیم سپاهان اصفهان به لطف تفاضل گل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و پیکان قعرنشین شد.

هفته دوم چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 مرداد ماه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها