بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) بامداد شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ اطلاعی درباره سرباز مفقود شده اسرائیلی ندارد.
تدبیر24: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که یک سرباز این رژیم در جریان درگیری های روز جمعه در جنوب نوار غزه از سوی نیروهای مقاومت ربوده شده است.

گردان های عزالدین قسام در نخستین اظهارنظر درباره ربودن این نظامی صهیونیست گفته است: ما در گردان های قسام تا این لحظه هیچ اطلاعی درباره این سرباز مفقود شده و محل و یا چگونگی ربودن وی نداریم.

گردان های قسام افزود: ارتباط ما با گروهی از مبارزان که در کمین نیروهای صهیونیست در رفح شرکت داشته اند قطع شده و احتمال می دهیم همه افراد این گروه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی شهید شده و در این بین سربازی که دشمن مدعی به اسارت گرفته آن شده است نیز به هلاکت رسیده باشد.

گردان های عزالدین قسام، زمان کمین نیروهای خود علیه نظامیان صهیونیست در رفح و درگیری با آنها را ساعت هفت بامداد جمعه و یک ساعت پیش از آغاز آتش بس 72 ساعته ای دانست که منجر به نقض آن از سوی رژیم صهیونیستی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر در بیانه ای از اسارت یک افسر 23 ساله خود در جریان عملیات برای انهدام تونلی زیرزمینی در منطقه رفح در جنوب غزه خبر داده بود. رژیم صهیونیستی به همین بهانه، با نقض آتش بس 72 ساعته، روز جمعه برخی مناطق غزه به ویژه شهر رفح را با هواپیما و توپخانه مورد حمله قرار داد و ده ها تن را به شهادت رساند.

در این حملات فقط در رفح 88 تن شهید شدند که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند و سه نیروی اورژانس نیز در میان آنهاست. همچنین بیش از 350 تن نیز زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود به غزه با زیرپا گذاشتن همه قوانین و مقررات بین المللی و عدم پایبندی به اصول اخلاقی و انسانی، از طریق زمین، هوا و دریا مردم بی پناه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

با وجود گذشت 26 روز از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، ملت مبارز فلسطین همچنان با مقاومت و پایمردی در مقابل آن ایستاده است.

رژیم صهیونیستی از بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه (هشتم ژوئیه 2014) حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و 700 هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بی گناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون بیش از یک هزار و 600 تن از مردم غزه به شهادت رسیده و حدود 9 هزار تن نیز زخمی شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها