بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
ˈنیکلاس مادوروˈ رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که تصمیم دارد یک خانه پناهندگان با نام ˈهوگو چاوزˈ رئیس جمهوری فقید برای پناه دادن به کودکان جنگ زده غزه تاسیس کند.
تدبیر24: مادورو در این خصوص گفت: ما آنها را به ونزوئلا خواهیم آورد و با عشق و محبت از آنها استقبال خواهیم کرد.

وی هدف از اتخاذ این تصمیم را پناه دادن به کودکان بی سرپرست و جنگ زده غزه و در صورت لزوم دادن پناهندگی به کودکان و نوجوانانی عنوان کرد که والدین و خویشاوندان خود را در این جنگ از دست داده اند.

مادورو این سخنان را در سومین کنگره حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا در کاراکاس عنوان کرد و یادآور شد: توافقاتی با دولت فلسطین برای یافتن پدران و مادران ونزوئلایی برای برخی از این کودکان امضا خواهد شد.

وی با انتقاد شدید از حملات ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه، خاطر نشان کرد که اقدامات صهیونیست ها آسیب های جدی زیادی به زیر ساخت ها این منطقه وارد کرد و تلفات بسیاری متوجه غیرنظامیان شده است.

رژیم صهیونیستی از بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه (هشتم ژوئیه 2014) حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و 700 هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بی گناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون بیش از یک هزار و 600 تن از مردم غزه به شهادت رسیده و حدود 9 هزار تن نیز زخمی شده اند.

منبع:خبرگزاری اروپاپرس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها