بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
عوزی لاندو وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی فاش کرد که عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه علیه شهروندان بی گناه فلسطینی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و نیروهای نظامی اسراییل نتوانسته اند مانع حمله موشکی فلسطینی ها شوند .
تدبیر24: لاندو از حزب «اسراییل بیتنا» به رهبری آویگدور لیبرمن، جمعه (دیروز) در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن طرح انتقادهای تند از بنیامین تنانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: عملیات علیه نوار غزه تا این لحظه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و ارتش با وجود انجام عملیات نظامی گسترده نیز نتوانسته مانع ادامه موشکباران عمق اسراییل به وسیله فلسطینی ها شود .

وی افزود: این معقول نیست که سازمانی مانند حماس بتواند چنین زیان هایی به اسراییل وارد کند و باعث شود فرودگاه بین المللی بن گوریون در تل آویو بسته شود .

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ارتش هنوز نتوانسته مشکل تونل ها را که به گفته وی خطری راهبردی برای اسراییل تلقی می شود، حل کند .

وی اضافه کرد: این ضعف اسراییل ممکن است که باعث شود دیگر سازمان های ضد اسراییلی به این نتیجه برسند که ضعیف هستیم و به همین دلیل به آن حمله کنند .

سخنان لاندو نشانه وجود اختلاف در رژیم صهیونیستی است و کار به جایی رسیده که نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در مصاحبه با رسانه ها، وزرای کابینه خود را به دلیل موضع گیری های اخیرشان در خصوص جنگ غزه سرزنش کرده و آن را باعث ضربه زدن به امنیت اسراییل عنوان کند .

به گزارش پایگاه خبری رأی الیوم، از سوی دیگر ˈامنون ابراموویچˈ تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با شبکه دو تلوزیون رژیم صهیونیستی از وجود اختلافات زیاد در کابینه نتانیاهو در خصوص حمله به غزه پرده برداشت و گفت که این اختلاف ها بسیار حاد شده و به حد تنش رسیده و نتانیاهو هم به برخی وزرای کابینه بدون ذکر نام حمله کرده و این اختلاف ها و درگیری ها منحصر به آویگدور لیبرمن وزیر خارجه و ˈنفتالی بنتˈ وزیر اقتصاد با نتانیاهو نبوده، بلکه دو وزیر حزب ˈ لیکودˈ یعنی ˈغدعون ساعرˈ وزیر کشور و ˈسیلوان شالومˈ وزیر انرژی نیز بحث و جدل زیادی با نتانیاهو در خصوص اهداف این تجاوز نظامی به غزه داشته اند .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها