بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
فرمانده انتظامي شهرستان زابل گفت: با تلاش ماموران انتظامي سارقان آرايشگاه زنانه اين شهرستان دستگير شدند.
تدبیر24: سرهنگ محمد نوربخش در تشريح جزييات اين خبر افزود: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره سرقت از يک آرايشگاه زنانه در يکي از خيابان هاي سطح شهر زابل بلافاصله ماموران کلانتري 11 اين شهرستان در محل حاضر شدند.
 
وي ادامه داد: بر اساس اظهار صاحب آرايشگاه زنانه دو نفر مرد به زور وارد اين آرايشگاه شده و پس از سرقت مقداري وجه نقد از محل متواري شدند.
 
وي با بيان اينکه تيم ويژه اي براي پيگيري موضوع تشکيل شد، افزود: ماموران انتظامي با اشرافيت اطلاعاتي، انجام اقدامات گسترده و تخصصي هويت سارقان را شناسايي کردند.
 
فرمانده انتظامي زابل تصريح کرد: ماموران با هماهنگي مراجع قضايي متهمان را در عملياتي دستگير و به مقر پليس انتقال دادند که در تحقيقات به عمل آمده به سرقت از آرايشگاه زنانه اعتراف کردند.
 
وي افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي تحويل شدند.

منبع: مردم سالاری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها