بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
آهنگساز گروه موسیقی «فردوسی» درباره برگزار نشدن شب دوم از کنسرت این گروه با آواز شهرام ناظری در اردبیل بر این موضوع تاکید کرد که از ابتدا هم قرار بود تنها یک شب اجرا داشته باشند و شب دومی برنامه‌ریزی نشده بود که لغو شود.
تدبیر24: فرید الهامی آهنگساز گروه موسیقی «فردوسی» در توضیح خبری مبنی بر لغو شب دوم کنسرت این گروه در اردبیل گفت: از ابتدا قرار بود شهرام ناظری و گروه «فردوسی» تنها یک شب در اردبیل اجرا داشته باشد و قرار نبود این کنسرت در چند شب اجرا شود ولی متاسفانه در برخی از خبرها چنین آمده که اجرای شب دوم این کنسرت لغو شده است، در حالی که چنین نیست.
 
این آهنگساز در ادامه افزود: در واقع به دلیل سفر کوتاه شهرام ناظری به خارج از کشور و طبق برنامه ریزی انجام شده از ابتدا قرار بود تنها یک شب میزبان علاقه مندان موسیقی در سالن رضازاده اردبیل باشیم و به هیچ عنوان برای شب دوم بلیت فروشی انجام نشد. از همین رو تمامی سایت ها و مراکز فروش بلیت در جریان این مساله بودند و فقط برای شب اول بلیت فروشی انجام شد تا شرمنده علاقمندان به موسیقی ایرانی نباشیم.
 
الهامی در پایان درباره استقبال مخاطبان و مردم شهر اردبیل از این کنسرت توضیح داد: استقبال خوبی از سوی مردم اردبیل برای تماشای کنسرت شهرام ناظری شد. به این ترتیب که شوالیه آواز ایران در این کنسرت قطعه‌ای را با عنوان مولانا اجرا کرد که آهنگسازی اش بر عهده من بود. از دیگر قطعه هایی که در این کنسرت اجرا شد، ترانه های «جنون عشق» ، «اندک، اندک» و «فصل رندان» بیش از همه قطعات مورد توجه قرار گرفت.
 
شهرام ناظری به همراه گروه موسیقی «فردوسی» برای نخستین بار در اردبیل اجرای برنامه داشت که به گفته الهامی انتخاب اردبیل برای برگزاری کنسرت گروه موسیقی فردوسی به پیشنهاد شهرام ناظری بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها