بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
در مراسمي که ديشب در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد برترين‌هاي ليگ برتر سيزدهم انتخاب و حسين فرکي به عنوان بهترين مربي و آندرانيک تيموريان به عنوان بهترين بازيکن ليگ قبل معرفی شدند.
تدبیر24: اين مراسم در شرايطي برگزار شد که خبرنگاران زيادي براي پوشش خبري آن در برج ميلاد حضور داشتند اما انتشار زود هنگام اسامي برترين‌ها آن هم پيش از آغاز مراسم باعث شد خبرنگاران به نشانه اعتراض و اينکه ديگر نيازي به حضور آنها نبود، محل را ترک کنند.

علاوه بر بهترين‌هاي فني ليگ سيزدهم، محمد عباس‌زاده به عنوان پديده ليگ سيزدهم، تيم نفت تهران به عنوان تيم اخلاق، کريم انصاري فرد با 14 گل به عنوان بهترين گلزن اين مسابقات، عليرضا فغاني به عنوان بهترين داور و حسن کامراني‌فر به عنوان بهترين کمک داور انتخاب شدند.














منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها