بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
ثریا حکمت که 13 مرداد ماه اعلام کرده بود که در وضعیت مالی بدی بسر می‌برد و از چندی دیگر در چادر زندگی خواهد کرد، از قول مساعد رئیس سازمان سینمایی برای حل مشکلاتش خبر داد.
تدبیر24: این بازیگر گفت: بعد از انتشار مصاحبه‌ام با ایسنا عزت‌الله انتظامی اولین نفری بود که با من تماس گرفت و برخلاف تصورم، ضمن اینکه ایرادی از من به خاطر حرف‌هایم نگرفت کاملا حمایت کرد و گفت هرکاری از دستش بربیاید، انجام می‌دهد.

وی افزود: خانم وافری هم از خانه سینما تماس گرفت و آدرس خانه‌ام را گرفت تا وضعیت را بررسی کنند تا درصورت امکان در زمینه ودیعه خانه‌ام کمک کنند.

حکمت ادامه داد: طبق برنامه‌ای که قبل از مصاحبه داشتم به وزارت ارشاد رفتم و توسط آقای منفرد دستور وزیر را در پای نامه درخواستم گرفتم و بعد پیش آقای ایوبی رییس سازمان سینمایی رفتم. برای اولین‌بار بود که یک مدیر سینمایی مرا داخل اتاقش راه داد و با احترام زیادی با من برخورد کردند.

وی افزود: ایشان مشکلات من را پرسیدند و سه چهار روز برای حل آنها فرصت خواستند. حتی برای معالجه دندان‌هایم هم گفتند اقدام کنم و هزینه را آنها حساب می‌کنند.

این بازیگر با اشاره به واکنش مردم بعد از انتشار این مصاحبه گفت: آدمی که در حال غرق شدن است، به هر جا پناه می‌برد. من هم به همه جا رفتم حتی خواستم اگر قرار است بعد از مرگم قبری در قطعه هنرمندان به من بدهند در زمان زنده بودنم آن را بفروشم که گفتند، نمی‌شود. اما مردم محبت بسیاری دارند و نشان دادند اگر مسئولان هنرمندان را فراموش بکنند آنها فراموش نمی‌کنند. افراد بسیاری در زیر مصاحبه ابراز محبت کردند و خواستار شماره حساب برای کمک کردن شدند که از همه آنها سپاسگزارم.

حکمت با قدردانی از وزارت ارشاد و سازمان سینمایی برای کمک به او اظهار کرد: این عزیزان نهایت لطف را داشتند و امیدوارم قول‌هایی که دادند، عملی شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها