بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
مدیرمسئول سایت خبری تابناک از رفع فیلتر این سایت خبری به دستور دادستان تهران خبر داد.
تدبیر24: محمد صادق عرب با اعلام این خبر گفت: سایت تابناک گویا با شکایت پلیس فضای تبادل اطلاعات و دستور سرپرست دادسرای جرائم رایانه ای مسدود شده بود که خوشبختانه با نظر دادستان محترم تهران رفع انسداد شد.

وی درباره علت فیلترینگ سایت خبری تابناک گفت: براساس اطلاعات واصله این سایت گویا با شکایتی که پیرو درج انتقاد یکی از مراجعه کنندگان به پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه ای داشته است و دستور آقای گودرزی سرپرست دادسرای جرائم رایانه ای مسدود شده بود.

وی یادآور شد: رسیدگی به شکایات علیه رسانه ها در صلاحیت دادسرای فرهنگ و رسانه و دادگاه مطبوعات است و صدور دستور قضایی از جانب دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای باعث تعجب است که البته این مطلب در مواجهه حضوری با آقای گودرزی به ایشان گوشزد شده بود اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

براساس اعلام سایت خبری تابناک، عرب درباره اتفاقاتی که پس از انسداد «تابناک» رخ داد، تصریح کرد: پس از وقوع این اتفاق غیرمنتظره، از طریق دادسرای رسانه پیگیر ماجرا شدیم که در نهایت دریافتیم روالی خلاف روال معمول در چنین مواردی طی شده و خوشبختانه در ادامه نیز با درایت جناب آقای جعفری دولت آبادی دادستان محترم تهران، شاهد بازگشت به شرایط طبیعی بودیم که از این جهت از مسئولان محترم دستگاه قضایی و مسئولان محترم کمیته تعیین مصادیق تشکر می کنیم.

مدیرمسئول «تابناک» افزود که انتظار این بود تا نهادهای مسئول و مشخصاً پلیس فتا با سعه صدر بیشتر نسبت به انتقادات واکنش نشان می دادند.

سایت تابناک از بعدازظهر روز گذشته(13مردادماه) از دسترس کاربران فضای مجازی خارج شد و امکان ورود به صفحات آن از سوی کاربران وجود نداشت.
برچسب ها: تدبیر24 ، تابناک ، فیلتر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها