بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

نه اصولگرایان به قالیباف

به گزارش تدبیر24 به نقل از روز نو شنیده شده است که با تلاش لابی قالیباف جلسه ای با حضور برخی چهره های شاخص و تشکیلاتی اصولگرا تشکیل شده و آنها تلاش کردند خروجی این نشت بیانیه ای مبنی بر اجماع اصولگرایان بر ابقاء قالیباف در شهرداری باشد!

به گزارش روز نو، اما در این جلسه لابی قالیباف نه تنها موفق به راضی کردن اصولگرایان نشدند بلکه با باز شدن مسایل مختلف کهنه و جدید، می رفت که همین جلسه چون آواری برسرشان خراب شود.

براساس این گزارش، بسیاری از اصولگرایان بویژه راست سنتی هیچ اقبالی به قالیباف ندارند، بسیاری از آنها حتی محسن هاشمی را برای شهرداری تهران ترجیح می دهند چرا که هیچ یک از چهره های کلیدی اصولگرا به قالیباف اعتماد ندارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: