بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در راستای سفر هیات دولت به استان چهار محال و بختیاری سفر کرده است از تنها بیمارستان شهرستان کوهرنگ بازدید کرد.
تدبیر24: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حاشیه این بازدید گفت: این بیمارستان از مصوبات دولت دهم است که تاکنون برای ساخت آن ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن به اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

به گفته دکتر مرتضی هاشم زاده، بیمارستان کوهرنگ ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دارای ۳۲ تخت مصوب است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از جمعیت روستایی و عشایری استان در شهرستان کوهرنگ قرار دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری فراوان به عنوان منطقه توریستی در سطح استان و کشور مطرح است بنابراین بهره‌مندی مردم این منطقه از یک مرکز درمانی مجهز ضروری به نظر می رسد.

دکتر هاشم زاده افزود: این شهرستان فاقد بیمارستان است و مردم برای دریافت خدمات بستری و پاراکلینیکی باید به شهرستان فارسان مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: طولانی بودن مسیر، ‌کمبود نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی با توجه به حجم مراجعین موجب شده تا بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان فارسان نیز پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نباشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار امیدواری کرد سفر رییس جمهور به استان، منشأ خیر و برکت برای حوزه بهداشت و درمان استان باشد.

دکتر هاشم زاده با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام دانشگاه و کمبود منابع مالی برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها افزود: طرح تکمیل بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد،‌ تکمیل پروژه بیمارستان بروجن، ‌طرح تکمیل و گسترش بیمارستان لردگان و تکمیل بیمارستان مالخلیفه از جمله این پروژه هاست که امیدواریم در این سفر مورد موافقت قرار گرفته و اعتبار لازم به این امر اختصاص یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها