بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
دو جودوکار ایران به لبنان رفته‌اند تا تبعه این کشور شوند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، گفته می‌شود سبحان رسولی ملی پوش وزن 73 - کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی نوجوانان که در مسابقه‌های قهرمانی جهان در آمریکا (یک ماه قبل) به مقام هفتم رسید به همراه حسن خدامرادی ملی‌پوش وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جوانان هم‌اکنون در لبنان حضور دارند و در تلاش هستند که تابعیت این کشور را بگیرند. محمد منصوری از مربیان جودوی ایران و سرمربی اسبق تیم جودوی استقلال نیز همراه این دو جودوکار است و کارهای مربوط به هماهنگی با فدراسیون جودوی لبنان و اقامت این جودوکاران را انجام می‌دهد.

 

این در حالی است که آذرماه مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در چین برگزار می‌شود که گویا این جودوکاران قصد دارند برای آن رقابت‌ها در قالب تیم لبنان در مسابقه‌ها شرکت کنند.

 

در رشته جودو بحث تغییر ملیت و شرکت در مسابقه‌ها با پرچم کشور دیگر زیاد دیده می‌شود و قانون مدونی برای اینکه جودوکاران را از این کار منع کند وجود ندارد.

 

محسن غفار و وحید سرلک هم دو ملی پوش اسبق تیم ملی ایران نیز سه سال قبل تابعیت آلمانی گرفتند و هم‌اکنون در یکی از باشگاه‌های محلی در آلمان مشغول فعالیت هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها