بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

رونمایی از نوشت افزار ایرانی - اسلامی

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان با اعلام برگزاری یازدهمین کنگره این اتحادیه از برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از  مهر، حامد علامتی صبح یکشنبه در نشست خبری یازدهیمن کنگره اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان با بیان این مطلب  گفت: این کنگره از 19 پتا 21 شهریور بر اساس اساسنامه اتحادیه به  عنوان عالیت رین رکن این تشکیلات برگزار می شود.

 

وی افزود: تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان متشکل از اعضای منتخب دانش آموزان سراسر کشور است که فرآیند انتخابات را از مدرسه به شهرستان، از شهرستان به استان، از استان به قرارگاه های کشوری، شهری، مدرسه ای و استانی است.

 

وی با بیان این که تمهیدات لازم برای برگزاری این کنگره از دو ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: کنگره در روز19 شهریور ماه با حضور مسئولان کشوری، استانی و معاونین استانی در تالار وزارت کشور با شعار بر قله های باور آغاز می شود.

 

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه این کنگره هر سه سال یکبار برگزار می شود در خصوص اهداف کنگره توضیح داد: ارایه گزارش عملکرد، تبیین سیاست های جدید، انتخاب اعضای شورای مرکزی از اهداف اصلی این کنگره است.

 

وی ادامه داد: بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه انتخابات کنگره در عصر 19 شهریور برگزار و دو دانش آموز از بین 9 کاندیدا و دو غیر دانش آموز از بین 7 کاندیدا به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب می شوند.

 

به گفته علامتی تشکیل کمیسیون های تخصصی در اردوگاه باهنر با هدف اعلام سیاست های کلی چشم انداز 10 ساله اتحادیه، استفاده از اساتید اخلاق، ویژه برنامه سبک زندگی دینی برای دختران، کرسی آزاداندیشی با موضوع الگوی تعالی از جمله  برنامه های این کنگره است. همچنین حضور دانش آموزان در شهرک سینمایی، حضور دختران در کهف الشهدا، استفاده از برنامه های فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های حاشیه ای این کنگره است.

 

وی به تشکیل کمپین جهانی جهان بدون صهیونیست اشاره کرد و گفت: در حاشیه این کنگره دانش آموزان کمپین جهانی جهان بدون صهیونیست را تشکیل داده که در این کمپین مسایل روز سیاسی داخلی و خارجی تحلیل می شود.

 

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه نیز بیانات مقام معظم رهبری درباره آموزش و پرورش و بیانیه کنگره قرائت خواهد شد.

 

علامتی به برپایی نمایشگاه نوشت افزار  ایرانی و اسلامی اشاره کرد و گفت:  این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید ملی برگزار می شود. همچنین دستاوردهای اعضای اتحادیه در حوزه فناوری اطلاعات برپا خواهد شد.ضمن آنکه قرار است از محصولات فرهنگی اتحادیه رونمایی شود.

 

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان اعلام کرد: قرار است در مراسم اختتامیه کنگره از 200 دانش آموز برگزیده جشنواره های مدد کم رنگ، انجمن اسلامی برتر و نمایشگاه مدرسه تجلیل شود.

 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد تعداد اعضای اتحادیه گفت: در حال حاضر بیش از 40 درصد مدارس متوسطه اتحادیه انجمنهای اسلامی داشته و دانش آموزان در آن عضو می شوند.

منبع:تابناک

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: