بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
شهرام ناظری خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ، شامگاه دوشنبه برای دوستداران موسیقی سنتی در باغ عفیف آباد شیراز برنامه اجرا کرد و بار دیگر آوا و نوای این هنرمند در شهر شعر و ادب طنین انداز شد.
تدبیر24: این خواننده موسیقی سنتی پس از چندین حضور خاطره انگیز در میان علاقه مندان به موسیقی در شیراز، این بار با همراهی گروه موسیقی مولوی در باغ عفیف آباد، قطعات ماندگار و خاطره انگیز خود را برای مخاطبان شیرازی اجرا کرد.

در این برنامه هنری ، قطعاتی همچون ˈمن چه دانمˈ، ˈشیدا شدمˈ، ˈراست بگو نهان مکنˈ، ˈقفل زندانˈ و ˈزمستانˈ اجرا شد.

صابر نظرگاهی (تار)، راشد باباشهابی (کمانچه)، یونس پاک نژاد (کمانچه)، بابک غسالی (بربت)، شهریار نظری (دف) و فرهاد صفری با (تنبک) شهرام ناظری را در این اجرا همراهی کردند.

این خواننده و موسیقیدان نامدار ایرانی فردا شب نیز برای دوستداران موسیقی سنتی برنامه اجرا خواهد کرد.

شهرام ناظری، زاده 29 بهمن 1328 کرمانشاه، خواننده، موسیقیدان، آهنگساز و استاد موسیقی ایرانی، کردی و موسیقی مقامی ایرانی است.

ناظری در بیشتر آثار خود از شعرهای مولانا بهره برده و در 30 سال فعالیت توانسته است سبک جدیدی را از موسیقی که آمیخته به ادبیات حماسی و عرفانی ایران است، به وجود آورد.

این استاد موسیقی مقامی ایران علاوه بر بهره گیری از شعرهای مولوی در زمینه استفاده و استوارسازی شعر معاصر پارسی روی موسیقی سنتی ایرانی نیز پیشرو بوده است.

ناظری تاکنون بیش از 40 آلبوم موسیقی خود را از جمله مثنوی موسی و شبان ، باد صبا می آید، صدای سخن عشق، بشنو از زنی، گل صدبرگ، لاله بهار، بنمای رخ و نوروز ، منتشر کرده است.

این استاد آواز ایران در مهر سال 86 نشان ˈشوالیه ادب و هنرˈ را از سوی دولت فرانسه دریافت کرد. این نشان بالاترین نشان فرهنگی فرانسه و پاسداشتی است از طرف دولت این کشور به هنرمندانی که تلاش ویژه ای برای اعتلای فرهنگ و هنر دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها