بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
باشگاه استقلال تهران طی نامه ای به رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از قاضی دیدار این تیم و سپاهان (علیرضا فغانی) شکایت کرد.
تدبیر24: تیم فوتبال استقلال تهران، روز پنجشنبه گذشته در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه سه بریک مقابل سپاهان اصفهان مغلوب شد.

باشگاه استقلال طی نامه ای به مهدی تاج از نحوه قضاوت داور دیدار این تیم و سپاهان شکایت کرد.

در متن این نامه آمده است:

احتراما به دنبال قضاوت آقای علی رضا فغانی،داوروسط مسابقه تیم های سپاهان اصفهان با استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر ( دوره چهاردهم ) در روز پنج شنبه 23مرداد ماه 1393، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران مراتب اعتراض وشکایت خودرانسبت به قضاوت گروه داوری این مسابقه اعلام می نماید .

این برای اولین بار نیست که آقای علی رضا فغانی با سوت های پر اشتباه و واکنش های عجیب و عصبی تصمیماتی را اتخاذ می کندکه زیان و ضرر آن مستقیما متوجه باشگاه استقلال می شود و نکته عجیب این است که بیشتر این اتفاق ها در مسابقات استقلال مقابل سپاهان رخ می دهد ! .

یک سال قبل هم در روز پنج شنبه 10مرداد 1392در هفته دوم رقابتهای لیگ سیزدهم آقای علی رضا فغانی، داور وسط مسابقه استقلال مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی بود و در آن مسابقه هم به دلیل دو اشتباه داوری تاثیرگذار در نادیده گرفتن خطای پنالتی روی پژمان نوری ( بازیکن تیم استقلال ) و اعلام کاملا نادرست یک ضربه پنالتی به نفع تیم سپاهان ( این ضربه منجر به گل تیم سپاهان شد )زمینه شکست تیم استقلال مقابل نماینده اصفهان فراهم شد !

بعد از آن مسابقه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اعتراض شدید هواداران تیم استقلال به نحوه داوری آقای علی رضا فغانی ، حکم به کسر یک امتیاز برای باشگاه استقلال دادند اما اکنون شاهد هستیم که با گذشت یکسال از آن اتفاق این فقط هواداران میلیونی باشگاه استقلال بوده اند که باید یکبار دیگر هزینه اشتباهات آقای فغانی را پرداخت کنند ! فراموش نکنیم که مسابقه این دو تیم همواره حکم فینال زودرس را داشته و این گونه قضاوتهای پر اشتباه می تواند زمینه ساز شائبه های مختلف باشد .

در مسابقه روز پنج شنبه این دو تیم در اصفهان به گواه بسیاری از کارشناسان داوری ، یک خطای پنالتی نادرست به ضرر تیم استقلال ( گل اول تیم سپاهان ) گرفته شد و از سوی دیگر باز هم به گواه متخصصان داوری گل دوم تیم سپاهان در شرایط آفساید به ثمر رسید ! پیرو اشتباهات متوالی آقای علی رضا فغانی این پرسش در اذهان عمومی ایجاد می شود که چرا ایشان باید همواره در ابتدای رقابتهای لیگ برتر داور مخصوص این مسابقه باشد و چرا اشتباهات ایشان به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است ؟!

در پایان انتظار می رود با توجه به حسن نظر رئیس محترم سازمان لیگ ، در اسرع وقت به شکایت باشگاه استقلال در موارد ذکر شده رسیدگی شود. بدیهی است که هواداران میلیونی تیم استقلال در انتظار رعایت عدالت و انصاف درباره این موضوع خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها