بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
حامد صداقتی شمشیر باز ربوده شده در خاش به اتفاق یک نفر همراه خود با تلاش اعضای شورای تامین، اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و معتمدان آزاد شد.
تدبیر24: معاون امنیتی انتظامی استاندار و سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان روز شنبه گفت: حامد صداقتی شمشیرباز ایران که به اتفاق دوستش در اردیبهشت گذشته در محور خاش ربوده شده بود، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (ره) اعضای شورای تامین و معتمدان آزاد شدند.

علی اصغر میرشکاری افزود: آدم ربایان در تماس با خانواده این گروگانها قصد اخاذی پنج میلیون دلار معادل 15 میلیارد تومان به ازای آزادی آنان را داشتند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری معتمدان محلی گروگان گیران دستگیر شدند.

وی از همکاری خوب مردم، معتمدان، افراد با نفوذ، سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی و سایر اعضای شورای تامین استان به سبب تلاش در آزادی این گروگان ها و دستگیری آدم ربایان تقدیر کرد.

ˈحامد صداقتیˈ قهرمان شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه که 10 اردیبهشت ماه امسال به اتفاق دو دوستش به نام های محمد علی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو پژو پارس از چابهار به مقصد زاهدان در حرکت بودند که در محور خاش- زاهدان مورد هجمه اشرار مسلح قرار گرفتند.

اشرار مسلح در این اقدام ضد امنیتی محمد علی غفاری 29 ساله را با ضرب گلوله به ناحیه سر و پا به قتل رساندند و دو سرنشین دیگر این خودرو را شامل حامد صداقتی و مهدی حسینی که وکیل است به گروگان بردند.

شهرستان خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها