بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۳۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

حمله چماق به دستان به کلانتری!

رییس کلانتری 151یافت آباد جزئیات حمله چماق به دستان به کلانتری را تشریح کرد.
تدبیر24: سرهنگ حسین ذکایی‌خو در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت سه بامداد،‌ بیست و سوم تیرماه امسال، دو پسر جوان در حالیکه یک نفر از آنها چماقی در دست داشت به قراول و دژبان وقت کلانتری حمله ور شدند و قصد خلع سلاح و گرفتن اسلحه کلاشینکف سرباز دژبان را داشتند که با سرو صدای ایجاد شده و با تخریب شیشه های دژبانی افسر نگهبان وقت کلانتری به همراه ماموران دیگر سریعا به کمک دژبان امده و مانع از خلع سلاح سرباز شدند.
 
وی با بیان اینکه شخصی که چماق در دست داشته با ضربات پی در پی اقدام به تخریب شیشه های در و سایر قسمتهای دژبانی می‌کند، گفت: این فرد به سمت مامورین حمله ور شده که در نهایت شخص مذکور به کنترل مامورین در آمده و چماق خود را به زمین انداخت و هر دو نفر دستگیر و به داخل کلانتری منتقل شدند.
 
ذکایی‌خو با بیان اینکه متهم ردیف اول شخصی که چماق در دست داشت خود را داریوش و متهم ردیف دوم خود را "اکبر" معرفی کرد، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد هر دو متهم شرب خمر کرده و برای تست الکل به پزشکی قانونی معرفی شده و تست الکل انان نیز مثبت اعلام شد.
 
رییس کلانتری 151یافت آباد با بیان اینکه در ادامه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان مشخص شد آنان برای آزادی و فراری دادن برادرشان به نام "بهروز" که ساعاتی پیش توسط ماموران به اتهام فروش مال غیر، جلب و پس از انتقال به کلانتری در بازداشت به سر می برد اقدام به درگیری با ماموران کرده بودند گفت: متهمان پس از دستگیری ضمن تشکیل پرونده به اتهام درگیری با مامورین و تخریب عمدی اموال دولتی شرب خمر و شرارت بازداشت و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: