بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
رییس پلیس فتای استان خراسان‌شمالی از دستگیری عامل نفوذ به 1100 حساب بانکی و سرقت 900 میلیون ریال وجه نقد خبرداد.
تدبیر24: سرگرد سهیل خاکشور افزود: در پی وقوع یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتای استان خراسان‌شمالی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد که کلاهبردار یا کلاهبرداران به صورت ماهرانه با نفوذ به 1100 حساب بانکی شهروندان، اقدام به سرقت وجه از طریق شارژ تلفن‌همراه کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع و تعداد شاکیان در استان‌های مختلف کشور، موضوع به صورت ویژه توسط این پلیس پیگیری شد.

رییس پلیس فتای خراسان‌شمالی تصریح‌کرد: با تحقیقات تکمیلی و فشرده مأموران، فردی در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه حین فروش کارت شارژ دستگیر و برای تحقیق و سیر مراحل قانونی پرونده به این استان منتقل شد.

خاکشور در ادامه اظهارکرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر بزه انتسابی خود شد، بنابراین با ارائه مستندات کافی توسط پلیس، متهم از نفوذ به بیش از 1100 حساب بانکی شهروندان و سرقت بیش از 900 میلیون ریال اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها