بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
میزبان جام‌ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ آبان ماه معرفی نمی‌شود
با طرحی که علی کفاشیان به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شانس ایران برای میزبانی جام ملت‌های سال 2019 افزایش خواهد یافت.
تدبیر24: مدت‌هاست دو کشور ایران و امارات برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 با یکدیگر رقابت می کنند و این روزها کمیته مسابقات در حال بررسی امکانات این دو کشور برای انتخاب میزبان دوره بعدی این بازی هاست.

البته قرار است این دو کشور مدارک شان را برای هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند تا انتخاب نهایی صورت گیرد اما علی کفاشیان که این روزها در مالزی حضور دارد طرحی به مسئولان AFC ارائه کرده که شانس کشورمان برای میزبانی در این رقابت ها را افزایش خواهد داد.

در این طرح کفاشیان اعلام کرده که به جای انتخاب هیات رئیسه، این کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد که میزبان را انتخاب کند به این صورت که اعضای این کنگره که نمایندگان 44 کشور آسیایی هستند تشکیل جلسه داده و با رای آنها میزبان بازی‌های 2019 معرفی شود که در این صورت به دلیل رابطه خوب کفاشیان با بیشتر مقامات آسیایی شانس ایران برای به دست آوردن میزبانی این رقابت ها بالا خواهد رفت.

البته پیش از این قرار بود که میزبان جام ملت‌های آسیا در آبان ماه سال جاری انتخاب شود که انتخاب میزبان این رقابت‌ها به اسفندماه سال جاری و یا فروردین سال 94 موکول شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها