بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
شبه نظامیان داعش به تلافی حملات هوایی آمریکا علیه مواضع این گروه تکفیری یک خبرنگار آمریکایی را سر بریدند.
تدبیر24: گروه داعش ویدیویی از سر بریدن یک روزنامه نگار آمریکایی را روی اینترنت منتشر کرد.

قربانی جیمز فولی و خبرنگار آزاد معرفی شدکه سال 2012 در سوریه ربوده شده بود.

بی بی سی فارسی افزود: این گروه شبه نظامی اعلام کرد فولی را به خاطر حملات هوایی اخیر آمریکا به مواضع داعش در عراق می کشند.

هنوز صحت این ویدیو به طور مستقل سنجیده نشده است، اما کاخ سفید گفته اگر این تصاویر واقعی باشد، آمریکا «از این قتل وحشیانه، منزجر» می شود.

فولی در خاورمیانه فعال بود و برای وبسایت آمریکایی «گلوبال پست» و بنگاه های خبری دیگر از جمله خبرگزاری فرانسه کار می کرد.

تارنمای بی بی سی نوشت: در ویدیوی منتشر شده، آقای فولی در لباسی نارنجی، کنار مردی سیاهپوش و مسلح در جایی شبیه صحرا، زانو زده است.

مرد مسلح که صورتش را هم پوشانده، انگلیسی را با لهجه بریتانیایی حرف می زند و می گوید که مرگ این روزنامه نگار به خاطر حملات هوایی آمریکا علیه مواضع ما در عراق است.

این منبع افزود: در بیانیه ای گلوبال پست هم آمده که هنوز نمی تواند صحت این ویدیو را تایید کند.

در این ویدیو، فرد دیگری هم دیده می شود که شبه نظامیان او را هم گزارشگری آمریکایی معرفی می کنند.

منبع:پایگاه اینترنتی بی بی سی فارسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها