بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
علی‌اصغر احمدی

تدبیر24: من به عنوان رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان بارها اعلام کرده ام که شورای هماهنگی بسیار خوشحال است که جناب آقای روحانی در انتخابات به عنوان رییس جمهور انتخاب شدند و برای ایشان در آغاز کار با انتخاب کابینه‌ای که معرفی کردند آرزوی توفیق داریم.

 -گرچه عنوان کرده‌ایم که سهم‌خواهی نمی‌کنیم و نخواهیم کرد، اما احزاب این آمادگی را دارند که به دولت در اجرای برنامه‌ها کمک کنند که این کمک کردن نیز بنا بر درخواست دولت خواهد بود و به درخواست دولت انجام خواهد شد. این کمک کردن هم در سطح فکری است یعنی در غالب سیاست داخلی، سیاست خارجی، برنامه و بودجه و غیره و هم در سطح در اختیار قرار دادن نیروهای با تجربه و کارآمد است.

 -برگزاری برخی مراسم ها در غالب تقدیر و قدردانی از اعضای ستادهای شورای هماهنگی اصلاحات منحصر به خود ستادهای استان‌ها و بنا بر خلاقیت خود آنهاست. یکی از کارکردهای احزاب برگزاری میتینگ‌ها و برنامه‌هاست البته با رعایت قوانین و ارزش‌های مدعوین. شورای هماهنگی اصلاحات حزب نیست که برگزاری این مراسم‌ها را زیر نظر آن بدانیم و نمی‌تواند برنامه برای اعضا مشخص کند چراکه در این موارد این امر و نهی را نداریم.

 -در مورد خانه احزاب من بر اساس نگاه ذهنی خودم میگویم و جمله من مستند به قانون نیست؛ وقتی می‌گوییم خانه احزاب یعنی این مجموعه متعلق به یک جریان سیاسی خاص نیست بلکه همه احزاب شناسنامه‌دار می‌توانند عضو خانه احزاب باشند حال از هر حزب و هرخط فکری که می‌خواهد باشد.

 -در گذشته اختلافاتی بود و من بخشی از آن را اعلام می‌کنم؛ بعضی در سیستم دولت از 84 به بعد برنتابیند که یک جریان سیاسی بیاید و با رأی همین احزاب عهده‌دار امور باشد؛ این افراد با احزاب بازی می‌کردند.

 -باید ریشه این قصه بررسی شود تا ببینیم کسانی که در وزارت کشور متولی امر بودند چه کردند که خانه احزاب به این روز افتاد و باید جوابگو باشند. ما و همه دوستان آمادگی داریم تا کمک کنیم خانه احزاب بتوانند فعالیت خود را آغاز کند.

منبع:نسیم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها