بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۴۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
آیت‌الله موسوی بجنوردی رئیس دانشگاه الهیات واحد تهران شمال
دکتر فرجی‌دانا موجب عزت کابینه است و به طور قطع، باید او را یکی از ستارگان درخشان دولت دکتر روحانی دانست و این ادعا از شناخت زیادی حاصل شده که نسبت به او وجود دارد . . .
تدبیر24: یک سال از حماسه 24خرداد و استقرار دولت تدبیر و امید با رای اکثریت مردم می‌گذرد و شیرینی چنین حماسه‌ای روزهای خوبی را برای ملت رقم زده است. رای دهندگان همان دلسوزان کشور هستند که می‌خواهند شاهد ارتقا و پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها باشند بنابراین از هر سدی که در این مسیر ایجاد شود، نگران و ناراضی می‌شوند. مدتی است که موضوع استیضاح یکی از وزرای کابینه تدبیر و امید از سوی 50 نماینده مجلس پیگیری می‌شود و قرار است این استیضاح امروز انجام شود.

اکنون فرصتی برای بیان دستاوردهای وزارت علوم نیست و تنها باید به شخصیت دکتر فرجی‌دانا پرداخت که او را از بسیاری جهات از دیگران متمایز می‌‌کند. دکتر فرجی‌دانا از بهترین وزرایی هستند که تا به امروز بر کرسی وزارت علوم حضور داشته و فعالیت کرده است. ایشان فردی متدین، باتقوا، انقلابی و با سواد و معلومات است که از دانش علمی بی‌نظیری برخوردار است. دکتر فرجی‌دانا چهره‌ای شناخته شده در کشور و از اهالی قم است که به آرمان‌های امام خمینی(ره) بسیار متعهد و معتقد به مبانی انقلاب است. مایه تاسف است زمانی که چنین وزیر موثر، مقتدر و باسوادی به‌رغم میل باطنی خود و به اصرار دلسوزان وارد عرصه می‌شود، به جای تایید و مورد تجلیل قرار گرفتن، موضوع استیضاح او را روی میز می‌آورند.

دکتر فرجی‌دانا موجب عزت کابینه است و به طور قطع، باید او را یکی از ستارگان درخشان دولت دکتر روحانی دانست و این ادعا از شناخت زیادی حاصل شده که نسبت به او وجود دارد. البته این امیدواری وجود دارد که نمایندگان محترم مجلس با رای مثبت به دکتر فرجی‌دانا، او را به ادامه مسیری که آغاز کرده، دلگرم کنند چرا که نمایندگان باید بدانند اگر اینچنین عمل کنند، رضایت خداوند را تحصیل می‌کنند و ذخیره آخرت آنها خواهد شد.

این نمایندگان در خاطر داشته باشند در صورت چنین اقدامی یعنی انصراف از استیضاح وزیرعلوم، موجبات رضایت خداوند را فراهم کرده و خدمت بزرگی به مردم شریف استان خراسان می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
1
3
بله
باید هم نون به هم قرض بدهید
امید مدبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
3
عزت کابینه تدبیر و امید پَـــــــــــــــــــــــــررر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
1
1
وزیر خوبی بود
ولی در یک کابینه ی بد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
سلام دانشگاه پیام نور تکذیبه ای در سایت خود مبنی بر سخنان دکتر نادران گراشته است که در صورت صلاحدید شما دوستان منتشر شود.
www.pnu.ac.ir
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها