بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
داریوش اسدزاده هنرمند پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: الگوسازی نسل جوان باید از ورزشکارانی که در عرصه‌های مختلف ورزشی فعال بوده‌اند و اقدامات موثری انجام داده‌اند درس بگیرد. 

وی تصریح کرد: در دوران جوانی به ورزش علاقه فراوانی داشتم و در زمینه فوتبال و والیبال فعالیت می‌کردم. امروز هم به جوانان توصیه می‌کنم ورزش را رها نکنند چراکه سبب سلامتی جسم و روح می‌شود. 

اسدزاده تاکید کرد: داشتن روحیه جوانمردی در ورزشکاران سبب درس گرفتن می‌شود، به عنوان مثال پهلوان تختی به دلیل روحیه جوانمردی و مروت نامش تا ابد جاودانه خواهد ماند. 

این هنرمند پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: امروز تلویزیون در معرفی ورزش به مخاطبان ناتوان است.

اسدزاده افزود: برای رسیدن به هنر اصیل، افرادی که می‌خواهند وارد عرصه هنر شوند باید مکتبی را بخوانند، تمرین و کار کنند که آغازگر آن تئاتر است. 

وی ادامه داد: مکتب اصلی ما تئاتر است و تمام هنرپیشه‌هایی که وارد این حوزه می‌شوند و رسالت و کار سینما را بر عهده دارند قطعا در تئاتر کار کرده‌اند. زیرا آن‌ها احساس، ادراک، حرکت و بیان را می‌دانند. 

وی اظهار کرد:با توجه به این‌که ادبیات ما غنی است و در دنیا ادبیات ایران رتبه اول را در دنیادارد، بازیگری که با ادبیات اجین شده می‌تواند برای جامعه و به ویژه ورزشکاران  نمونه و قابل قدردانی باشد.

این هنرمند پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: نام آروان و چهره‌های ورزشی که از دنیا رفته‌اند نیز باید از سوی رسانه ملی و سینما و تلویزیون به نسل‌های دیگر معرفی و شناسانده شوند. 

اسدزاده خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات مهم رسانه‌های تصویری این است که بتوانند مردم را با ورزشکاران آشنا کنند. زیرا مردم نیز هنرمندان و ورزشکاران را دوست دارند و  به آن‌ها علاقه فراوانی دارند. 

بازیگر پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در پایان گفت: با توجه به این‌که چهره‌های هنرمندان شناخته شده است ساخت فیلم‌ها و ایفای نقش در قالب ورزشکاران به‌ویژه نام آوران سبب آشنایی و معرفی این گروه به جامعه می‌شود. 
برچسب ها: تدبیر24 ، اسدزاده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها