بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
بازار امتیاز تسهیلات مسکن هم با رشد نرخ یک درصدی همراه بود و نرخ هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن مهر 90 به 950 هزار و 675 ریال ثبت شد.
تدبیر24: در پایان معاملات امروز در مجموع 60.1 میلیون اوراق به ارزش 658.7 میلیارد ریال دست به دست شد و شاخص فرابورس با 0.97واحد کاهش به رقم 806.44 واحد رسید.

افزون بر این، بانک ایران زمین با معامله 20 میلیون سهم به ارزش 30.8 میلیارد ریال از بیشترین حجم معاملات نسبت به سایر شرکتهای فرابورسی برخوردار بود.

از سوی دیگر در بازار اوراق با درآمد ثابت، بیشترین حجم معاملات به مبادله 56 هزار و 140 ورقه اوراق اجاره پارس اختصاص داشت.



** پذیره نویسی نماد ˈالماسˈ در فرابورس به اتمام رسید

پذیره نویسی 49 میلیون واحد صندوق سرمایه گذاری امین تدبیر گران فردا با نماد ˈالماسˈ به مبلغ اسمی هر واحد 10 هزار ریال از طریق کارگزاری های عضو فرابورس پایان یافت.

این پذیره نویسی به عنوان پنجمین صندوق قابل معامله در فرابورس، از روز شنبه 25 مرداد شروع و تا امروز ادامه داشت.

طبق این گزارش ،خرید واحد هایETF مستلزم داشتن کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی بوده وشرکت کارگزاری تدبیر گران فردا ، سرمایه گذاری تدبیر و معین سرافراز آرمان به عنوان موسسان این صندوق هستند.

منبع: روابط عمومی فرابورس ایران

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها